www.beneluxheads.com

Recente Verandering (berichtje wat ik op FB heb geplaatst al

Belangrijke informatie van de Beneluxheads en wie zijn de Beneluxheads!

Recente Verandering (berichtje wat ik op FB heb geplaatst al

Berichtdoor Ron66 » zo jan 04, 2015 1:53 pm

Beste Heads,

Het forum is er nog altijd en kabbelde afgelopen jaren voort maar recent hebben we wat veranderingen doorgevoerd omdat het nog steeds de beste plek is om dieper in de techniek te duiken, je vragen te stellen en je spullen aan te bieden.

Veranderingen:
- de marktplaats is vernieuwd met 5 categorieen: verkoop, gevraagd, ruilen, acties en handel.
- er is een gedood categorie voor Paso's, 88/90 S/SS en vroege 851's

Waarom?
De marktplaats bied nu dus ruimte ook aan te geven wat je zoekt in de gevraagd hoek, te ruilen om beweging te krijgen in de "voorraad" waarop mensen zitten voor het geval dat maar eigenlijk iets anders nodig hebben (en dus aangeven wat ze zoeken en daarvoor willen ruilen), de actie categorie om gezamenlijke inkoop acties te organiseren en een duidelijk handelaars gedeelte! Het gedoogdeel is erbij gekomen omdat er af en toe al Paso vragen langskwamen en onze beheerder Rob Troost graag de scope een beetje wilde oprekken naar zijn 851 passie.

Ook wilde we het forum een schop geven omdat ik bijvoorbeeld op facebook niet de diepte van discussies zie ontstaan die er op het forum wel zijn. Kortom, we gaan er weer even voor zitten.

Groeten,

Het Beneluxheads forum beheer en aanjaag team
De Beneluxheads "door liefhebbers, voor liefhebbers"

In the shed: 1968 250 smalcarter, 1988 750 Santa Monica en een (rijd altijd) ST2
Ron66
Donateur 2010
Donateur 2010

Keer terug naar Info van de Beneluxheads