Ducati TT/F1 Race op Ducati Clubrace

Alles over de Beneluxheads bijeenkomsten en evenementen (Data van classic races, onderdelen beurzen of even een middagje raggen met een paar Duc’s. Als er wat te doen is wat interessant is post het dan hier.)
Post Reply
Ron66
Donateur 2010
Donateur 2010

Ducati TT/F1 Race op Ducati Clubrace

Post by Ron66 » Sun Apr 16, 2017 2:13 pm

Beste Heads,

Ik wilde graag met jullie delen dat na het succes van het Ducati TT/F1 Symposium en Race de Ducati Clubrace besloten heeft deze klasse als vast onderdeel van hun programma te willen hebben. Inmiddels is de registratie sinds 11 maart geopend en hebben we 21 inschrijvingen zonder dat we er nu veel promotie voor hebben gemaakt. Met 21 inschrijvers ben ik heel blij maar willen we dat deze race jaarlijks deel word van de DCR moeten we een mooi vol startveld hebben dus wil iedereen met een TT, F1 of Superpantah en de wens mee te rijden zich inschrijven en willen jullie dit bericht delen?

We rijden net als vorig jaar in 3 categorieen; Open TT, TT1 (601 tm 750 cc) en TT2 (tm 600 cc). Net als vorig jaar hebben we naast prijzen voor de 3 podium plekken ook prijzen voor de winaars in de TT1 en TT2 klasse. Het technisch regelement van de Open klasse is iets verruimd en laat nu ook Paso based blokken in TT vakwerk frames toe, nog steeds zijn injectie systemen niet toegelaten.

Registreren https://ducaticlubrace.nl/ bij vragen of problemen neem even contact op met mij.

Groeten en een fijne paasdagen,

Ron
De Beneluxheads "door liefhebbers, voor liefhebbers"

In the shed: 1968 250 smalcarter, 1988 750 Santa Monica en een (rijd altijd) ST2

Post Reply