MHR.

Alles over het racen met Ducati’s. Klassieke races, demo races, clubraces of MotoGiro/Milaan Taranto. Preparatie van een racer of af en toe circuitrijden het stelt andere eisen aan je Duc. Techniek, sleuteltips, raceverslagen, etc.
Post Reply
Peter Mille
Posts: 380
Joined: Thu Feb 17, 2005 11:17 pm
Location: 't Hoge Noorden.

MHR.

Post by Peter Mille » Tue Oct 07, 2014 7:42 pm

In de laatste uitgave van de Duitstalige "Motorcycle Mechanics" staat een artikel over een Australische Hailwood fan, die de 1978 racer tot in de perfectie heeft nagebouwd, maar met kenteken etc., dus hij kan er gewoon de weg mee op.
( Zoals mijn vrouw opmerkte: "zelfs in 2014 wordt er nog over die motor geschreven...." !!)

http://www.classicbikemechaniker.com/Current-Issue/

In de Engelstalige maart uitgave staat hetzelfde verhaal:

http://www.classicmagazines.co.uk/issue ... rch%202014
"De meest invloedrijke Ducati heeft twee cilinders, Koningassen, is rood/wit/groen van kleur en draagt start nr. 12"

User avatar
TinTin
BENELUXHEADS SPONSOR 2011
BENELUXHEADS SPONSOR 2011
Posts: 732
Joined: Wed Oct 08, 2008 10:02 pm

Re: MHR.

Post by TinTin » Tue Oct 07, 2014 10:12 pm

"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"

Peter Mille
Posts: 380
Joined: Thu Feb 17, 2005 11:17 pm
Location: 't Hoge Noorden.

Re: MHR.

Post by Peter Mille » Tue Oct 07, 2014 10:27 pm

Prachtige replica, alleen die wielen....die moeten toch echt van Campagnolo zijn...en geen Oscam..!
( Marchesini maakt toch nieuwe aluminium Campagnolo replica wielen...ipv het gevaarlijke, want breukgevoelige magnesium..?)
"De meest invloedrijke Ducati heeft twee cilinders, Koningassen, is rood/wit/groen van kleur en draagt start nr. 12"

Post Reply