Imola

Alles over het racen met Ducati’s. Klassieke races, demo races, clubraces of MotoGiro/Milaan Taranto. Preparatie van een racer of af en toe circuitrijden het stelt andere eisen aan je Duc. Techniek, sleuteltips, raceverslagen, etc.
Post Reply
Dukef1

Imola

Post by Dukef1 » Tue Sep 11, 2012 2:21 pm

Het is weer zover. Volgende week vertrekken we weer naar Imola voor de 200 miglia revival. En deze keer is er een 4h wedstrijd zoals in Francorchamps.
Hopelijk is het weer zo goed als verleden jaar.

Maar in de bevestigingsbrief die we verleden week vrijdag ontvingen stond plots dat een belly pan verplicht is. Iets dat niet het geval was als we onze inschrijvingspapieren kregen. Nu heb ik zeker niets tegen maatregelen ter bescherming van de piloten maar dit hadden ze toch echt wel vroeger mogen laten weten. Nog geen 10 dagen voor vertrek nog een belly pan zoeken en ze deftig monteren is echt wel een beetje kort.

Ik heb via ebay vlug een belly pan voor een monster 600 besteld in de UK omdat die zouden passen onder een pantah blok. Maar als iemand iets pasklaar heeft liggen laat het mij dan aub weten. Het blok van mijn TT is een pantah 650 (ex Alazzurra)
Ik zou er echt mee geholpen zijn. Of alle nuttige tips ook natuurlijk.

hawa ncr

Re: Imola

Post by hawa ncr » Tue Sep 11, 2012 6:16 pm

pasklaar heb ik hier liggen(Alu), je mag hem best gebruiken maar wil hem wel indezelfde staat terug hebben omdat ik hem weer nodig heb...

Harry
Ducati 900sd Darmah 1978
Ducati 900sd Ncr edurance Replica 1977 in opbouw
Ducati 500sl Pantah 1981
Ducati TT1 750 model 1983/84 in opbouw

Dukef1

Re: Imola

Post by Dukef1 » Tue Sep 11, 2012 8:13 pm

Prachtig! en bedankt.
Kan je mij een PB sturen om verder af te spreken aub?
Waar en wanneer en zo.

Post Reply