webshops voor onderdelen

Het aanbieden, aanprijzen van commerciële aanbiedingen.
TinTin
BENELUXHEADS SPONSOR 2011

Re: webshops voor onderdelen

Post by TinTin » Mon Nov 03, 2014 6:16 pm

voor degene die interesse mochten hebben: ik heb een adres in India waar ze handgemaakte tanks maken van prima kwaliteit voor een zeer interessante prijs. Het basismateriaal is 14 gauge (2 mm) 5051 aluminium wat prima bestand is tegen corossie en mooi in vorm blijft onder druk. De tanks worden allemaal handgeklopt in een mal en daarna gelast, vervolgens getest op lekkage. Ze kunnen gepolijst of geborsteld (beter als je hem wil spuiten) geleverd worden, de prijs is hetzelfde. Wat betreft de prijs: ik heb voor mijn eigen tank een mooie prijs kunnen regelen omdat ik dat direct bij de fabrikant bestel zonder tussenkomst van een winkel... als je interesse hebt stuur me een PM voor de gegevens.

dit bedrijf maakt ook plaatwerk voor Enfield en tanks voor een Duitse Ducati onderdelen leverancier dus het is niet zomaar een metaalbewerker om de hoek in een donker schuurtje...
Tanks zijn ook te bestellen in alu, polyester of staal, ook maatwerk is mogelijk (maar dan moet je wel een voorbeeld naar India sturen). Ze produceren ook zitjes, spatborden etc...

hieronder de lijst met prijsindicaties en foto's
GT1000- USD. 1100
STREET FIGHTER- USD. 1250
SC1000- USD. 1100
MONSTER- USD. 1100
750SS- USD. 699
860GT- USD. 699
RT450- USD. 399
ELITE- USD. 699
SILVER SHOTGUN- USD. 699
SCRAMBLER 250- USD. 399
TT2 / F1- USD. 599
750ss gepolijst.jpg
TT1 - TT2 - F1 - F2 - geborsteld.jpg
rt450.jpg
rt450.jpg (18.86 KiB) Viewed 3715 times
en nee: ik heb geen aandelen in dit bedrijf maar wil gewoon de info delen zodat we de hobby betaalbaar houden.
"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"

Eldert

Post by Eldert » Mon Nov 03, 2014 11:13 pm

grappig die RT tank . ik heb een oude polyester tank naar India gestuurd . ik kreeg een gratis aluminium tank als tegenprestatie .

Image

mijn contactpersoon was Rohan Nino Puri van Vintage auto world

ik heb ook een poly tank van een eencilinder racer opgestuurd naar India . ik ben eerst 3 weken bezig geweest om de voorbeeld tank mooi strak en min of meer symetrisch te maken . ziehier het resultaat :

Image

ik had ook nog een Silver Shotgun tank opgestuurd maar deze is zoek geraakt .

Eldert

Eldert

Post by Eldert » Sat Nov 08, 2014 10:06 am

een kleine aanvulling : ik kreeg gisteren bericht dat de Silver Desmo tank is aangekomen

de tank is maar 21 maanden onderweg geweest . er moest even wat smeergeld betaald worden .

Groeten Eldert

TinTin

Post by TinTin » Fri Dec 05, 2014 5:48 pm

TinTin wrote:voor degene die interesse mochten hebben: ik heb een adres in India waar ze handgemaakte tanks maken van prima kwaliteit voor een zeer interessante prijs. Het basismateriaal is 14 gauge (2 mm) 5051 aluminium wat prima bestand is tegen corossie en mooi in vorm blijft onder druk. De tanks worden allemaal handgeklopt in een mal en daarna gelast, vervolgens getest op lekkage. Ze kunnen gepolijst of geborsteld (beter als je hem wil spuiten) geleverd worden, de prijs is hetzelfde. Wat betreft de prijs: ik heb voor mijn eigen tank een mooie prijs kunnen regelen omdat ik dat direct bij de fabrikant bestel zonder tussenkomst van een winkel... als je interesse hebt stuur me een PM voor de gegevens.

dit bedrijf maakt ook plaatwerk voor Enfield en tanks voor een Duitse Ducati onderdelen leverancier dus het is niet zomaar een metaalbewerker om de hoek in een donker schuurtje...
Tanks zijn ook te bestellen in alu, polyester of staal, ook maatwerk is mogelijk (maar dan moet je wel een voorbeeld naar India sturen). Ze produceren ook zitjes, spatborden etc...

hieronder de lijst met prijsindicaties en foto's
GT1000- USD. 1100
STREET FIGHTER- USD. 1250
SC1000- USD. 1100
MONSTER- USD. 1100
750SS- USD. 699
860GT- USD. 699
RT450- USD. 399
ELITE- USD. 699
SILVER SHOTGUN- USD. 699
SCRAMBLER 250- USD. 399
TT2 / F1- USD. 599
750ss gepolijst.jpg
TT1 - TT2 - F1 - F2 - geborsteld.jpg
rt450.jpg
en nee: ik heb geen aandelen in dit bedrijf maar wil gewoon de info delen zodat we de hobby betaalbaar houden.
ik ga zelf over dik een week mijn GT1000 tank bestellen... dus wie wil meeliften op de opdracht en verzendkosten kan het me nog tot die tijd laten weten via PM

TinTin

Post by TinTin » Sat May 21, 2016 8:34 am

hadden we deze al? zadelovertrekjes, uitlaten, decals voor de ouwetjes...
http://www.brezzisamuele.com/default.as ... rmSearch=1

Post Reply