Van de weg gereden door een bestelbus

Voor moderne Ducati (superbike, supersport, sporttouring, monster, multistrada, etc) gerelateerde onderwerpen die niet in de andere fora passen. DUS GEEN TECHNISCHE VRAGEN OF OPMERKINGEN!
roog909
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 jun 2007 18:57
Locatie: Amsterdam

Re: Van de weg gereden door een bestelbus

Ongelezen bericht door roog909 »

bah wat een verschrikkelijk verhaal! ik vind als ik het zo lees dat je je er behoorlijk goed doorheen slaat, je toont wel echt karakter zo :good: Sterkte man.

Gebruikersavatar
barty-ensche
donateur
donateur
Berichten: 2139
Lid geworden op: 23 dec 2009 10:34
Locatie: Twenteland

Re: Van de weg gereden door een bestelbus

Ongelezen bericht door barty-ensche »

:shock: :shock: :shock: :shock:
Jee wat een verhaal man......echt verschrikkelijk.....

Het gaat natuurlijk niet om het busje of wat dan ook, maar gewoon ruk dat jij in korte tijd twee keer zo de klos bent zeg.
Ik ben blij met je engeltje en hoop dat jij hem of haar ook nog heel vaak zult bedanken.....

Het is echt klote en ik hoop dat je als de rust er weer is nog es in rust kunt kijken of de Duc nog wat voor je is. Voor nu, herstellen, rust nemen en dankbaar zijn....
In nomine Ducatis et Desmo Santi
MIO MOSTRO NERO (geluid vanaf 50sec)
passie voor eDUCATIe :smile:
mijn project

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Re: Van de weg gereden door een bestelbus

Ongelezen bericht door surfroy01 »

Volgens mij is het zo welk voertuig je ook bestuurt, jij bent verantwoordelijk voor wat er om je heen gebeurt. Je kunt je niet verschuilen achter het feit dat je slecht zicht hebt oid. Je moet dan gewoon nog beter opletten of plaats nog meer middelen (achtrruitkijk camera?) op je busje (en schakel die magnetische voorbumper uit :grin: )

Rocco toont inderdaad karakter door al na te denken over zijn motorrij toekomst. Eerste reactie na crash is veelal ik stop ermee. Persoonlijk zou ik een motor niet als hoofd vervoersmiddel aanwijzen. Al heb ik een paar collega's die het al jaren doen. Over de A4 tussen A'dam en den haag scheuren zij dagelijks met hun bier met worst 2wielers.
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Gebruikersavatar
ES3
Berichten: 271
Lid geworden op: 24 feb 2004 17:42
Locatie: Amersfoort

Re: Van de weg gereden door een bestelbus

Ongelezen bericht door ES3 »

Dat moet vreselijk spannend zijn geweest! :shock:
Gelukkig is het goed afgelopen.
Ik monteer tegenwoordig maar zo'n hoorn op de motor, om (hopelijk op tijd) even een bestuurder wakker te schudden:

Afbeelding
Weer eens wat anders....

Gebruikersavatar
nort
Berichten: 563
Lid geworden op: 10 sep 2011 13:21

Re: Van de weg gereden door een bestelbus

Ongelezen bericht door nort »

wauw , succes Rocco!
en mocht je weer gaan rijden,zorg dan dat je veel herrie maakt,
dat is een wereld van verschil !!
minder eten heeft een gunstigere euro/gewicht ratio dan carbon onderdelen

Gebruikersavatar
DucatistPaul
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 nov 2013 19:04
Locatie: Heerenveen

Re: Van de weg gereden door een bestelbus

Ongelezen bericht door DucatistPaul »

Jeetje, ik hoop dat je spoedig hersteld. En dat er uiteindelijk weer een mooie DUC in de schuur komt te staan!!
Sterkte

Rocco
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 aug 2011 23:56
Locatie: Rotterdam

Re: Van de weg gereden door een bestelbus

Ongelezen bericht door Rocco »

Bedankt voor de fijne reacties weer :)

Ik dacht dat mijn bewust te hoog afgestelde koplamp en de open termi's incl. hoog in de toeren rijden genoeg op zou vallen, blijkbaar niet altijd.

Vandaag bericht gehad van de politie, het was een Mercedes sprinter van de Roteb blijkbaar. Drie man in de bus dus aan het werk denk ik. Als getuige staat de top kerel (trauma meneer) die achter mij reed en mij zo goed heeft geholpen na de val. Zijn reactie toen hij bij mij zat: "Ik zag het voor mijn neus gebeuren, hij snijdt je af zo de berm in".

Ik heb dus goede hoop dat het allemaal voorspoedig af zal lopen. Bovendien ben ik All-Risk verzekerd dus dat komt denk ik allemaal wel goed.

Inmiddels ben ik er vrij zeker van dat ik na het aanschaffen van een mooie leuke auto weer meteen ga sparen voor een nieuwe Ducati. Natuurlijk moet ook de auto eerst getweaked worden naar mijn wensen, de upgrade drang ben ik ook niet kwijt geraakt! Dus met wat vertraging zal ik mijn best gaan doen om zo spoedig mogelijk weer met jullie mee te touren. Mijn voorspelling nu is dat in motorseizoen 2015 er weer een motor moet staan.
Monster 1100 S // monster (/ˈmɒnstə/) a thing of extraordinary or daunting size.
ex: Monster 1100S ABS
ex: Monster S4 Senna

Gebruikersavatar
mkm
donateur
donateur
Berichten: 5414
Lid geworden op: 03 apr 2009 19:55
Locatie: Dordrecht

Re: Van de weg gereden door een bestelbus

Ongelezen bericht door mkm »

Koop een 10 jaar oude Subaru Legacy 4wd. Dingen kosten niks in aanschaf, niks in onderhoud en zijn mega betrouwbaar.
En koop een mooie Duc voor je pret (Die van MonsterEd staat binnenkort te koop....)
Tweeklepspower!

1100 MONSTER

Bezoek ook de Dutch Ducati Monster Group op Facebook.
of Ducati Fans Nederland, Dutch Ducati Tech etc.
https://www.facebook.com/groups/695593473831396/

martyn
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 1337
Lid geworden op: 11 okt 2011 11:19
Locatie: Oss

Re: Van de weg gereden door een bestelbus

Ongelezen bericht door martyn »

Jammer maar begrijpelijk... Doen waar jij je veilig en goed bij voelt... Ik denk dat je het deze zomer nog mist...

Succes en sterkte in elk geval met de afwikkeling!!

Ennuh, tweaken... Neem aan geen pimp my ride style... Elke auto kan mooi zijn als ie subtiel is verlaagd en een paar nette (grote) wielen heeft...
Saluti Martyn

Ducati 916S --> gerestaureerd 2012 klik
Ducati 1099SP Evo Carbon --> project klik

Afbeelding

Rocco
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 aug 2011 23:56
Locatie: Rotterdam

Re: Van de weg gereden door een bestelbus

Ongelezen bericht door Rocco »

Alsjeblieft geen Pimp my ride praktijken. Meer gewoon aanpassen aan mijn (subtiele) wensen.
Monster 1100 S // monster (/ˈmɒnstə/) a thing of extraordinary or daunting size.
ex: Monster 1100S ABS
ex: Monster S4 Senna

Plaats reactie