Desmosedici van de club? wat is dit voor club

Desmosedici RR

is dit een goed idee?

Ja
70
46%
Nee
81
54%
 
Totaal aantal stemmen: 151

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Ongelezen bericht door surfroy01 »

Tsja kan het toch niet laten. Had ik al eerder opgemerkt dat er een mager 6'je uit de stemming kwam, bedenk ook dat van de 3800? leden er 94 gestemd hebben......ik ben benieuwd wat Beatrix tegen een formateur zou zeggen als ie op de stoep staat met een opkomst percentage van 2,5% Denk dat ze de goede man terug stuurd met de boodschap doe je huiswerk nog eens over.

Wat me overigens ook opvalt is dat er een aanzienlijke hoeveelheid voor stemmers zijn die vervolgens zeggen dat ze er nooit gebruik van zullen maken. Heb even geen tijd om de cijfers na te pluizen maar hoeveel keer moet de D16 verhuurd zijn om ten minste break even te spelen?

Vergelijk het met dat die formateur die bij Trix komt met de mededeling dat we alle gasbaten en pensioen tegoeden opmaken aan het op kopen van een stuk bergachtig bochtig landschap, dat we daarbij een fantastisch circuit aanleggen met alle faciliteiten tevens een stuk of 100 D16's aanschaffen omdat er een club (ducati rijders) zijn die 2,5% van de bevolking vertegenwoordigen en daarvan heeft 1,5% voorgestemd. En ohja de kosten zijn nu al met ruim 7,5% gestegen......

Ik begrijp dat 'we' als vereniging aan alle voorwaarden hebben voldaan (de aanschaf is goedgekeurd op/door de ALV) maar heh wat lucht dat op zeg, een beetje doelloos van je af schrijven!
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Rob Troost
donateur
donateur
Berichten: 6094
Lid geworden op: 12 sep 2003 18:00
Locatie: Teutoburgerwald e.o.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rob Troost »

SPONGEBOB schreef:moeilijk toch, om te luisteren en te lezen :donno:
en te schrijven :smile:
waar gaat dit over? :donno:
Ducati Stoer en Aaibaar

Gebruikersavatar
Duucalie
donateur 2008
donateur 2008
Berichten: 3318
Lid geworden op: 13 sep 2003 11:57
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Ongelezen bericht door Duucalie »

Rob Troost schreef:
SPONGEBOB schreef:moeilijk toch, om te luisteren en te lezen :donno:
en te schrijven :smile:
waar gaat dit over? :donno:
volgens mij verveelt hij zich :wink: :smile:
als je los laat.. heb jij je 2 handen weer vrij..

Gebruikersavatar
crashing biggel
Berichten: 87
Lid geworden op: 17 sep 2003 13:55
Locatie: oisterwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door crashing biggel »

Adje schreef:Ho ho... hij stond 'maar' 2 rijen voor me op de DCR :crazy:

Afbeelding
HagaSan schreef:
crashing biggel schreef:
Rob Troost schreef:Toine van den Biggelaar kan het dan helemaal wel schudden. Tenslotte ... met een naam als 'Crashing Biggel' :crazy:

(om van Val-entino Rossi maar te zwijgen :hmm: )
en bedankt hoor .......

p.s. de desmo levering zal waarschijnlijk tot 2008 moeten wachten voor niet 999R eigenaren en ook kost hij nu 5000 euro meer als eerst (heb er afgelopen weekend nog 1 verkocht )
dus rijden op zo`n ding zal mij toch wel gaan gebeuren
alleen jammer dat het niet zo snel is als mijn 996 was (lol)
Nu denk ik dat ik liever iemand als Twan er op zie rijden als een boerezoon die nog nooit 150pk onder z,n achterste heeft gehad.
Al zal het alleen maar zijn om de machine tot zijn/haar recht te laten komen.

Want laten we eerlijk zijn hoeveel mensen rijden er niet met TE veel
pk aaaas als een oud wijf.
Als ik zie dat ik snelle jongens toch gewoon kan bij benen op een ST4s :wink: .

Maar begrijp gelijk dat het project van de club geen 65.000 maar 70.000 euro gaat kosten.
Dat wij er op z'n vroegst in de zomer van 2009 een kans maken om er mee te kunnen rijden?

Dan is door de rente het geld weer flink vermeerderd en schiet het zijn doel weer voorbij, namelijk de geld pot leeg maken :crybaby: :wink:

Ps. misschien zou het wel leerzaam zijn als Twan een dagje komt mee sturen op het PVI om te zien hoe het nu echt moet :wink:

grtjs Hagasan
oeps dit is de start lijst van de desmo due waar ik met de Supermono maar 2 ronden gereden heb omdat ik na mijn crash in 2005 op croix me niet echt meer thuis voelde op de motor en voor de rest van de clubrace me maar gericht heb op mijn 996 en niet meer met de mono gereden heb
dus die 2.18 die daar staat is eigenlijk geen tijd ....

ach met de 996 reed ik een 1.53 in de 2e training na een jaar niet op een motor gezeten te hebben . en in de wedstrijd helaas een onwillige slipperclutch had waardoor een beter plaats als 5e niet mogelijk was

ach allemaal verleden tijd, ik ben er mee gestopt....
996 blok verkocht naar amerika, supermono blok verkocht aan JS racing voor het ek supermono ...

en zelf niet meer aanwezig op een motor met races

voor wie het nog niet wist ......
Brad Racing, Best of both worlds
http://www.biggelaar-performance.com

ray748s
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 mei 2004 17:52
Locatie: Enschede

Ongelezen bericht door ray748s »

Het voordeel van dit forum is dat je heerlijk kunt klagen. Daar wil ik dan ook gebruik van maken. Helaas mis ik oplossende suggesties. Zoals iedereen die op de vergadering is geweest weet, moet het plan verder uitgewerkt worden. Al zouden we alleen de Dici op de evenementen hebben staan, is het plan voor mij al geslaagd.

Het geld hoeft niet op, dit is ook nooit de bedoeling geweest. Wel kunnen we er risico's mee afdekken en evenementen en/of acties organiseren die we dan niet hadden kunnen doen. Het is idd waar dat meningen gevormd worden zonder goed te lezen en/of te luisteren, jammer.

Tot slot, als Twan op PVI het voor wil doen, dan hoor ik het graag. Lekker makkelijk om vrijwilligers af te zeiken. Hard rijden wil niet zeggen dat je het ook goed over kunt brengen. Nogmaals, oplossende suggesties zijn altijd welkom.
Ook ik ga digi !!!

Gebruikersavatar
HagaSan
Berichten: 1052
Lid geworden op: 13 nov 2003 17:05

Ongelezen bericht door HagaSan »

ray748s schreef:Het voordeel van dit forum is dat je heerlijk kunt klagen. Daar wil ik dan ook gebruik van maken. Helaas mis ik oplossende suggesties. Zoals iedereen die op de vergadering is geweest weet, moet het plan verder uitgewerkt worden. Al zouden we alleen de Dici op de evenementen hebben staan, is het plan voor mij al geslaagd.

Het geld hoeft niet op, dit is ook nooit de bedoeling geweest. Wel kunnen we er risico's mee afdekken en evenementen en/of acties organiseren die we dan niet hadden kunnen doen. Het is idd waar dat meningen gevormd worden zonder goed te lezen en/of te luisteren, jammer.

Tot slot, als Twan op PVI het voor wil doen, dan hoor ik het graag. Lekker makkelijk om vrijwilligers af te zeiken. Hard rijden wil niet zeggen dat je het ook goed over kunt brengen. Nogmaals, oplossende suggesties zijn altijd welkom.
Er is in een nog niet zo lang geleden verhaaltje gezegd dat de club TE VEEL geld in kas had en dat daar een bestemming voor gezocht zou worden.
Die is gevonden of het de juiste is, daar mag je denk ik altijd een mening over hebben of je nu wel of niet op de ALV ben geweest.


Wat je met onder staande zin bedoelt?

Lekker makkelijk om vrijwilligers af te zeiken.
Uit de band springen is alleen nodig als je iets onderdrukt.
you can take the boy out of the race but you cant take the racer out of the boy
racen gaat niet alleen om snelheid banden en een motorblok Het gaat ook om, plezier en het naar je zin hebben

ray748s
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 mei 2004 17:52
Locatie: Enschede

Ongelezen bericht door ray748s »

Natuurlijk mag je een eigen mening hebben, maar probeer het wel te staven op feiten en niet op (eigen) aannames. Op de ALV zijn de feiten behandeld. Daarnaast is naar mijn weten nooit beweerd dat het geld op moet! Wel is er gevraagd naar goede ideen, het op de bank laten staan is goed voor de rente, maar als het ingezet kan worden voor alle leden, geniet dat de voorkeur. DUS KOM MET GOEDE IDEEN.

Ps. misschien zou het wel leerzaam zijn als Twan een dagje komt mee sturen op het PVI om te zien hoe het nu echt moet

Dus wij en/of ik doen het niet goed? In eerder berichten verneem ik ook een dergelijke ondertoon. Waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar zo komt het wel over. We zijn bezig met veranderingen, maar het € 0,- kosten concept nekt ons.
Ook ik ga digi !!!

Rob Troost
donateur
donateur
Berichten: 6094
Lid geworden op: 12 sep 2003 18:00
Locatie: Teutoburgerwald e.o.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rob Troost »

ray748s schreef:Natuurlijk mag je een eigen mening hebben, maar probeer het wel te staven op feiten en niet op (eigen) aannames. Op de ALV zijn de feiten behandeld. Daarnaast is naar mijn weten nooit beweerd dat het geld op moet! Wel is er gevraagd naar goede ideen, het op de bank laten staan is goed voor de rente, maar als het ingezet kan worden voor alle leden, geniet dat de voorkeur. DUS KOM MET GOEDE IDEEN.

Ps. misschien zou het wel leerzaam zijn als Twan een dagje komt mee sturen op het PVI om te zien hoe het nu echt moet

Dus wij en/of ik doen het niet goed? In eerder berichten verneem ik ook een dergelijke ondertoon. Waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar zo komt het wel over. We zijn bezig met veranderingen, maar het € 0,- kosten concept nekt ons.

ideeen voor alle leden, dat is nu precies het probleem van de Dici naar mijn idee.
als we er allemaal een dagje op willen rijden ben je 10 jaar verder voordat de laatste aan de beurt is geweest.
natuurlijk kan je de regels wel zo aanscherpen dat er maar 300 man op kunnen/willen rijden, maar dan is het weer niet voor alle leden :donno:

maar wat betreft de goede ideeen, daar zijn hier op het forum al een paar topics over :wink:

dat 0 kosten concept afschaffen vind ik eigenlijk wel een goed idee :blush:
Ducati Stoer en Aaibaar

ray748s
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 mei 2004 17:52
Locatie: Enschede

Ongelezen bericht door ray748s »

Als de Dici op een beurs op de DCN stand staat zal dit zeker de aandacht trekken. Ook op DCN evenementen kunnen we (kortstondig) leden de mogelijkheid bieden om er op te rijden. Zaken waar je als lid profijt van kunt hebben? Trots zijn op een club, maar laat ik niet op de zaken voor uit lopen, een commissie zal de plannen verder uitwerken.

Vanuit het forum zijn al verschillende goede ideen uitgewerkt en/of in gang gezet. Denk aan het kampeerweekend, verschillende toertochten en niet te vergeten de rol van Sassepas in de evenementencommissie. Dus niet alles is negatief, maar stilstand is achteruitang. Natuurlijk is het moeilijk om een idee uit te werken, waar alle leden profijt van hebben, maar dat blijft toch de uitdaging?

Helaas heeft de discussie over de Dici en het beleid veel tijd gekost. Graag zou ik een aanpassing van het € 0,- kosten concept zien. De voorzitter kwam met de opmerking dat je met een plan moet komen. Dat gaan we dan ook zeker doen!
Ook ik ga digi !!!

Gebruikersavatar
HagaSan
Berichten: 1052
Lid geworden op: 13 nov 2003 17:05

Ongelezen bericht door HagaSan »

ray748s schreef:Natuurlijk mag je een eigen mening hebben, maar probeer het wel te staven op feiten en niet op (eigen) aannames. Op de ALV zijn de feiten behandeld. Daarnaast is naar mijn weten nooit beweerd dat het geld op moet! Wel is er gevraagd naar goede ideen, het op de bank laten staan is goed voor de rente, maar als het ingezet kan worden voor alle leden, geniet dat de voorkeur. DUS KOM MET GOEDE IDEEN.

Ps. misschien zou het wel leerzaam zijn als Twan een dagje komt mee sturen op het PVI om te zien hoe het nu echt moet

Dus wij en/of ik doen het niet goed? In eerder berichten verneem ik ook een dergelijke ondertoon. Waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar zo komt het wel over. We zijn bezig met veranderingen, maar het € 0,- kosten concept nekt ons.
Ray,
Laten we even duidelijk zijn, wat de VRO betreft zeik ik niemand af ik denk dat iemand met zoveel race ervaring een goede bijdrage kan leveren.

Daarnaast was deze zin snede bedoelt tegen het afzeiken van Twan van den Biggelaar die meer op z'n plaat zou liggen als er op zit.
Dus als we het over afzeiken hebben kom je een paar regels te laat.

Er is door het algemene bestuur op een moment (weet niet prcies meer waar en ga er ook geen namen aan hangen) bekent gemaakt dat er te veel geld in kas zou zijn.
Het risico daar van zou kunnen zijn dat onze staats kas er mee aan de loop zou gaan (belasting).
Toen werd er dus geopperd dat we (declub) het maar beter opkonde maken en volgens mij zijn we nu al twee jaar bezeig om een doel te vinden om het overschot kleiner te maken, want dat was de bedoeling.

Nu word de DD16 aangekocht want het is goedgekeurd dus staat er niets meer in de weg PRIMA!!
Maar het schiet zijn doel voor bij als je er weer geld mee gaat verdienen toch?

Als ik dan lees wat Twan schrijft dat ;
A: hij nu al 5000 duurder is
B wij voorlopig niet aan de beurt zijn om het apperaat uitgeleverd te krijgen.

Daarnaast zijn er denk ik genoeg goede ideeen af geschoten.
Niet iedereen is in staat om een goed idee financieel uit te werken,
dus zijn we (de leden met goede ideeen)afhankelijk of bestuurs leden dit zien zitten en dit dan ook in HUN VRIJE tijdt willen uitwerken.

Waarom word het 0. kosten concept niet eens over boord gezet ??
Is het niet een beetje ouderwets om op die sok te blijven zitten.
Achter af bedenk ik nu dat we daar wel eens een stemming over hadden kunnen doen tijdens de ALV.
Zoals ik eerder heb gezegd kun je met het geld van de DD16 veel andere activiteiten ondersteunen.

Ik heb nooit gezegd dat JULLIE het op het PVI NIET goed zouden doen!
Maar er word wel geconstateerd dat het lastig is om deze dagen te vullen met clubleden.
Heb aan de hand daarvan het een en ander consructief aan gedragen en daar ook mijn hulp voor aangeboden.
Dus denk IK dat ik niet zomaar gil en als dat wat de centen betreft niet zou kloppen dan worden er in de wandel gangen andere dingen gezegd door bestuur en commissie leden als in de besloten vergaderingen.
De laatste die ik heb is dat we niet een ton maar twee ton over hebben.

Als laatste HULDE aan ALLE vrijwillegers NIETS dan lof !!!!!!!!!!!!!
Maar gaat dat inhouden dat we niets meer mogen zeggen,
heb zelf twee jaar in zo,n post gediend en het is net wat Donald zegt je kunt het nooit iedereen naar de zin maken en je moet een glade brede rug hebben.
Zo stop maar even.
Ray fijne dag verder en we zien elkaar weer :wink:
Uit de band springen is alleen nodig als je iets onderdrukt.
you can take the boy out of the race but you cant take the racer out of the boy
racen gaat niet alleen om snelheid banden en een motorblok Het gaat ook om, plezier en het naar je zin hebben

Riemer748S
Berichten: 98
Lid geworden op: 17 sep 2003 11:58
Locatie: Friesland

Ray

Ongelezen bericht door Riemer748S »

Hallo Ray,

Quote
Het voordeel van dit forum is dat je heerlijk kunt klagen. Daar wil ik dan ook gebruik van maken. Helaas mis ik oplossende suggesties. Zoals iedereen die op de vergadering is geweest weet, moet het plan verder uitgewerkt worden. Al zouden we alleen de Dici op de evenementen hebben staan, is het plan voor mij al geslaagd. Unquote

Ik wil even reageren op deze opmerking!
Als je het forum de afgelopen weken gevolgd hebt zijn er wel degelijk suggesties gedaan wat te doen met het geld en ik heb er zelf ook een aantal geopperd zoals:

1. Misschien met een X bedrag de regiocafe's opfleuren zodat het nog herkenbaarder wordt voor de buitenwereld. Zodoende kan ieder lid in zijn eigen regio er van genieten!
2. Misschien is het mogelijk met de TT of Superbike op een aantrekkelijke manier een gedeelte van een tribune af te huren zodat alle ducatisti bij elkaar zitten. Dus een eigen bijdrage aangevuld met DCN geld!
En dan heb ik het niet over de (te) dure tribune van Pam de Vries co. tijdens de superbike.

En zo hebben ook andere forumers ideeen geopperd.

En ik wil niet zeiken maar vind nog steeds dat het een hele uitgave is waarover in te beperkte kring stemming is gehouden.
Beter was het geweest de leden een brief te sturen met alle info en dat je dmv een stembriefje mee kon stemmen.

Ik heb de secretaris ook mijn stem gestuurd en weet nog steeds niet of deze wel is doorgekomen omdat ik nooit geen bevestiging heb gevraagd.


Groetjes,

Riemer

Adje
forumbeheerder & donateur 2008
forumbeheerder & donateur 2008
Berichten: 1553
Lid geworden op: 27 sep 2003 22:47
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door Adje »

Heren, heren... (en dames)

Een goede discussie is prima, het gaat aardig op dit moment maar hou dit zo.. we gaan nu namelijk een beetje richting de persoonlijke sfeer etc.

Dus.. discussie prima.. maar hou het prettig.

groet Adje

Gebruikersavatar
SPONGEBOB
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 1570
Lid geworden op: 29 dec 2003 09:22
Locatie: bij lije
Contacteer:

Ongelezen bericht door SPONGEBOB »

Rob Troost schreef:
ray748s schreef:Natuurlijk mag je een eigen mening hebben, maar probeer het wel te staven op feiten en niet op (eigen) aannames. Op de ALV zijn de feiten behandeld. Daarnaast is naar mijn weten nooit beweerd dat het geld op moet! Wel is er gevraagd naar goede ideen, het op de bank laten staan is goed voor de rente, maar als het ingezet kan worden voor alle leden, geniet dat de voorkeur. DUS KOM MET GOEDE IDEEN.

Ps. misschien zou het wel leerzaam zijn als Twan een dagje komt mee sturen op het PVI om te zien hoe het nu echt moet

Dus wij en/of ik doen het niet goed? In eerder berichten verneem ik ook een dergelijke ondertoon. Waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar zo komt het wel over. We zijn bezig met veranderingen, maar het € 0,- kosten concept nekt ons.

ideeen voor alle leden, dat is nu precies het probleem van de Dici naar mijn idee.
als we er allemaal een dagje op willen rijden ben je 10 jaar verder voordat de laatste aan de beurt is geweest.
natuurlijk kan je de regels wel zo aanscherpen dat er maar 300 man op kunnen/willen rijden, maar dan is het weer niet voor alle leden :donno:

maar wat betreft de goede ideeen, daar zijn hier op het forum al een paar topics over :wink:

dat 0 kosten concept afschaffen vind ik eigenlijk wel een goed idee :blush:
Rob, ik ben het niet helemaal met je eens.
natuurlijk is de aanschaf van de Dici nergens mee te vergelijken, en natuurlijk gaat, wil en kan niet ieder clublid er op rijden en natuurlijk is het niet voor ieder clublid haalbaar, maar daar kan geen enkel voorstel aan voldoen dat weet jij ook best.
en natuurlijk zullen er altijd argumenten blijven waarom "we" het NIET moeten doen, maar zoals al gememoreerd, vraag je dan ook af waarom "we" het WEL moeten doen.
en stel, stel dat het geen geld opleverd dan zal het zeker niet de ondergang van "onze" clubkas zijn.
maar dat je de kans krijgt een, en naar mijn bescheiden mening zullen dat er best veel zijn, replica van de motogp machine zou kunnen berijden voor een dag, geeft MIJ i.i.g. eenzelfde gevoel als een formule 1 liefhebber die de kans krijgt om in zo´n ding een keer te mogen sturen.
ik zou qua huur zelfs een nog hogere prijs betalen (en geloof me ik moet er hard voor sparen, anders kocht ik er zelf een) want in mijn ogen is het iets unieks.
heel veel zullen het niet zo voelen dat snap ik heel goed, ik krijg om een voorbeeld te geven helemaal geen warm gevoel bij een kampeerweekend o.i.d. en kan je best een aantal zaken opnoemen om hier tegen te ageren, al realiseer ik me ook best dat dit een heel ander financieel plaatje heeft (tenzij de dici wel op gaat brengen)
ik denk dat als de Dici 30 000 euri had gekost de discussie er niet was geweest, het is ook ´n boel geld maar niet weggegooid



wellicht zit ik er helemaal naast hoor, maar zo als ik het beschrijf voel ik het wel.
een kleine jongen in een speelgoedwinkel, ben ik nou slecht??:crazy:

@ Riemer, ALLE stemmen zijn geteld, ik had afgelopen zondag zelfs verwacht buiten te moeten staan bij zo´n belangrijke stemming, niet dus.


grt, Jan
have a nice D day


sponsor M.a.f

Gebruikersavatar
Kiekejan
Berichten: 751
Lid geworden op: 27 okt 2005 11:48
Locatie: Dordrecht

Ongelezen bericht door Kiekejan »

Wil er niet te veel over schrijven maar dit soort misverstanden kom je regelmatig tegen op het forum een ieder bedoeld het goed alleen hoe maak je in een paar zinnen duidelijk wat je bedoeld en hoe schrijf je zoiets iets op zodat een ander precies weet wat jij bedoeld.

snap een ieder nog wat ik bedoel :donno:

Neem niet weg dat ik het persoonlijk beangstegend vind dat er 65000 á 70000 euro aan een motor uitgegeven, bedoel tis gewoon een heleboel geld

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Ongelezen bericht door surfroy01 »

natuurlijk is de aanschaf van de Dici nergens mee te vergelijken, en natuurlijk gaat, wil en kan niet ieder clublid er op rijden en natuurlijk is het niet voor ieder clublid haalbaar, maar daar kan geen enkel voorstel aan voldoen dat weet jij ook best.

Zoals door mij al eens voorgesteld, 1 jaar het clublidmaatschap met pfff 20 Euro verminderen kom je ook aan die 70 Mille...... En daar profiteerd iedereen van (nouja behalve oud-leden die bijgedragen hebben aan het overschot). Niet dat ik om die centen zit te springen, maar dit voldoet wel aan de eis dat iedereen er van profiteerd!
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Gebruikersavatar
SPONGEBOB
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 1570
Lid geworden op: 29 dec 2003 09:22
Locatie: bij lije
Contacteer:

Ongelezen bericht door SPONGEBOB »

surfroy01 schreef:natuurlijk is de aanschaf van de Dici nergens mee te vergelijken, en natuurlijk gaat, wil en kan niet ieder clublid er op rijden en natuurlijk is het niet voor ieder clublid haalbaar, maar daar kan geen enkel voorstel aan voldoen dat weet jij ook best.

Zoals door mij al eens voorgesteld, 1 jaar het clublidmaatschap met pfff 20 Euro verminderen kom je ook aan die 70 Mille...... En daar profiteerd iedereen van (nouja behalve oud-leden die bijgedragen hebben aan het overschot). Niet dat ik om die centen zit te springen, maar dit voldoet wel aan de eis dat iedereen er van profiteerd!
voor de duidelijkheid:
het is mooi dat er zo´n kapitaal aanwezig is.
dat geeft de club kans om er "iets" mee te doen.
en dat "iets" kunnen meerdere zaken zijn, maar.....20 euro korting op je lidmaatschap?? jij kunt vast wel iets beters bedenken :foei:
have a nice D day


sponsor M.a.f

Gebruikersavatar
Duucalie
donateur 2008
donateur 2008
Berichten: 3318
Lid geworden op: 13 sep 2003 11:57
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Ongelezen bericht door Duucalie »

dacht dat vrouwen alleen konden zeuren.....

pompompom.... :blush: :wink: :smile: :smile:
als je los laat.. heb jij je 2 handen weer vrij..

Guest

Ongelezen bericht door Guest »

Duucalie schreef:dacht dat vrouwen alleen konden zeuren.....

pompompom.... :blush: :wink: :smile: :smile:
blijkt wel van niet :grin: :rofl: :wicked: :wink:

Gebruikersavatar
SPONGEBOB
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 1570
Lid geworden op: 29 dec 2003 09:22
Locatie: bij lije
Contacteer:

Ongelezen bericht door SPONGEBOB »

Duucalie schreef:dacht dat vrouwen alleen konden zeuren.....

pompompom.... :blush: :wink: :smile: :smile:
:rofl:
have a nice D day


sponsor M.a.f

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Ongelezen bericht door surfroy01 »

gaat best lastig worden voor mij om iets te vinden waar iedereen wat aan heeft, dat is nu juist de hele discussie hier. wat mij betreft mag het ook aan een goed doel gegeven worden, en dan bedoel ik met goed doel niet het oppoetsen van een aantal Ducati rijderende Ego's die op een D16 willen rijden. Er zijn zat motorclubs die iets ondernemen voor 'het' goede doel. daar mag mijn 20 euro zo naar toe gestort worden.

Maarja daar ontketen je weer een serie listings mee met al die zeurmutsen hierzo (waar ik zei de gek er 1 van ben) die ws deze van de D16 gaat overtreffen.....

Hmmmm nu je het zegt, waarom niet een lijst maken met goede doelen en alle leden aan laten geven aan welke ze het geven willen, die 20 Euro.

Heb ik (met afscheidsfeest uit NL) gedaan, 3 goede doelen aangegeven en ipv kado rommel een bedrag gevraagd met keuze voor welk goed doel. Vervolgens hebben wij die 3 bedragen verdubbeld.......shit ALV net geweest.....
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Gebruikersavatar
Duucalie
donateur 2008
donateur 2008
Berichten: 3318
Lid geworden op: 13 sep 2003 11:57
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Ongelezen bericht door Duucalie »

SPONGEBOB schreef:
Duucalie schreef:dacht dat vrouwen alleen konden zeuren.....

pompompom.... :blush: :wink: :smile: :smile:
:rofl:
luister nu ff naar ''Passie'' van Clauseau

wat toepasselijk.... :dance: :smile:
als je los laat.. heb jij je 2 handen weer vrij..

Gebruikersavatar
picola
donateur
donateur
Berichten: 2164
Lid geworden op: 23 okt 2003 11:50
Locatie: Soest

Ongelezen bericht door picola »

surfroy01 schreef:
Hmmmm nu je het zegt, waarom niet een lijst maken met goede doelen en alle leden aan laten geven aan welke ze het geven willen, die 20 Euro.

Heb ik (met afscheidsfeest uit NL) gedaan, 3 goede doelen aangegeven en ipv kado rommel een bedrag gevraagd met keuze voor welk goed doel. Vervolgens hebben wij die 3 bedragen verdubbeld.......shit ALV net geweest.....
Kijk da's nou een mooie gedachtengang en een goede bestemming voor wat clubgeld. Ik ben voor!

Wat dacht je van bijv. Amrev, Flying Doctors. Die gebruiken bijvoorbeeld off-the-road motoren voor gebieden waar je anders als dokter niet kunt komen. Die kunnen daar vast wel geld voor gebruiken.
En motorrijden is toch ook wat wij willen?

Gebruikersavatar
DucATIRadeon
Donateur 2010
Donateur 2010
Berichten: 4654
Lid geworden op: 13 jun 2004 16:12
Locatie: bie Azz'n
Contacteer:

Ongelezen bericht door DucATIRadeon »

picola schreef:
surfroy01 schreef:
Hmmmm nu je het zegt, waarom niet een lijst maken met goede doelen en alle leden aan laten geven aan welke ze het geven willen, die 20 Euro.

Heb ik (met afscheidsfeest uit NL) gedaan, 3 goede doelen aangegeven en ipv kado rommel een bedrag gevraagd met keuze voor welk goed doel. Vervolgens hebben wij die 3 bedragen verdubbeld.......shit ALV net geweest.....
Kijk da's nou een mooie gedachtengang en een goede bestemming voor wat clubgeld. Ik ben voor!

Wat dacht je van bijv. Amrev, Flying Doctors. Die gebruiken bijvoorbeeld off-the-road motoren voor gebieden waar je anders als dokter niet kunt komen. Die kunnen daar vast wel geld voor gebruiken.
En motorrijden is toch ook wat wij willen?
al die doctors op cagiva elefants of multistrada's :wink:
ducati 175 TS 1959
ducati 350 GTL 1975
ducati 500 GTL 1976
ducati 500 Desmo racer 1979
ducati 350 GTV 1980
KTM 990 SMT 2012
Royal Enfield 500 Bullet 2001
http://www.panigaletwins.nl
https://www.avtworks.nl (uc)

Gebruikersavatar
SPONGEBOB
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 1570
Lid geworden op: 29 dec 2003 09:22
Locatie: bij lije
Contacteer:

Ongelezen bericht door SPONGEBOB »

Duucalie schreef:
SPONGEBOB schreef:
Duucalie schreef:dacht dat vrouwen alleen konden zeuren.....

pompompom.... :blush: :wink: :smile: :smile:
:rofl:
luister nu ff naar ''Passie'' van Clauseau

wat toepasselijk.... :dance: :smile:
:faint:
have a nice D day


sponsor M.a.f

Kuncing
donateur
donateur
Berichten: 4141
Lid geworden op: 28 apr 2005 18:06
Locatie: Rand v. Teutoburger Wald
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kuncing »

DucATIRadeon schreef:
picola schreef:
surfroy01 schreef:
Hmmmm nu je het zegt, waarom niet een lijst maken met goede doelen en alle leden aan laten geven aan welke ze het geven willen, die 20 Euro.

Heb ik (met afscheidsfeest uit NL) gedaan, 3 goede doelen aangegeven en ipv kado rommel een bedrag gevraagd met keuze voor welk goed doel. Vervolgens hebben wij die 3 bedragen verdubbeld.......shit ALV net geweest.....
Kijk da's nou een mooie gedachtengang en een goede bestemming voor wat clubgeld. Ik ben voor!

Wat dacht je van bijv. Amrev, Flying Doctors. Die gebruiken bijvoorbeeld off-the-road motoren voor gebieden waar je anders als dokter niet kunt komen. Die kunnen daar vast wel geld voor gebruiken.
En motorrijden is toch ook wat wij willen?
al die doctors op cagiva elefants of multistrada's :wink:
je vergeet er 1 (makkelijker te onderhouden daar, zo zonder electronica-sh*t enzo :wink: )

Afbeelding

Plaats reactie