Tanktas Streetfighter

848 en 1098(S)
Gebruikersavatar
DB-eentje
Donateur 2012
Donateur 2012
Berichten: 114
Lid geworden op: 18 sep 2003 18:57

Tanktas Streetfighter

Ongelezen bericht door DB-eentje »

Hallo,
Zijn er mensen die een tanktas op een Streetfighter hebben? Zo ja, welke en bevalt deze goed?
Ik had voor mijn Monster een tanktas met Quicklock systeem, maar zo te zien hebben ze van Quicklock dus geen ring voor de Streetfighter.
Ik zoek een klein tasje waar bijv. een regenbroek, mijn portemonnee, telefoon en papieren inpassen.

groetjes,
Geja

Gebruikersavatar
pretoogjes
Berichten: 44
Lid geworden op: 29 sep 2010 22:03
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Tanktas Streetfighter

Ongelezen bericht door pretoogjes »

Hoi Geja,

heb de tanktas speciaal voor de streetfighter en bevalt goed ziet er goed uit en zit heel stevig beetje duur dat wel maar kwalitatief niks mis mee
voor foto's van de tanktas en streetfighter zie http://www.pbase.com/pretoogjes/my_ducati_streetfighter

Gebruikersavatar
DB-eentje
Donateur 2012
Donateur 2012
Berichten: 114
Lid geworden op: 18 sep 2003 18:57

Re: Tanktas Streetfighter

Ongelezen bericht door DB-eentje »

Hee, jij hebt ook een witte. Gaaf!! Die ziet er heel mooi uit.

Ik ga eens kijken bij het officiele Streetfighter spul.
Bedankt voor de tip!

groetjes,
Geja

Gebruikersavatar
DB-eentje
Donateur 2012
Donateur 2012
Berichten: 114
Lid geworden op: 18 sep 2003 18:57

Re: Tanktas Streetfighter

Ongelezen bericht door DB-eentje »

Ik denk ik plaats het hier ook even, maar ik ben ondertussen al "iets" verder.
Heb contact gehad met SW-Motech Duitsland. En volgens deze importeur kon er een tankringadaptorkit geleverd worden voor een tanktas met Quicklock.
Heb dit doorgegeven aan www.bikersbuyit.com (deze leveren deze tanktassen en tankringen e.d.).
Zij gaan er nu achteraan. Volgens hen is hij nog niet leverbaar op het moment, maar komt hij er dus wel aan.
Mochten er nu meer mensen geïnteresseerd zijn, dan kan ik dit doorgeven, misschien dat ze dan wel sneller zijn..... :donno:

Het is een heel mooi systeem, met een makkelijke en niet al te grote tanktas (ik heb de Engage).
groetjes,
Géja


Kawasaki Z550 => Kawasaki GPZ600r => Bimota DB1 => Ducati Monster 1000ie => Ducati Streetfighter 1098 => Yamaha MT-07 => Ducati Scrambler Icon

Hartman
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2018 10:17

Re: Tanktas Streetfighter

Ongelezen bericht door Hartman »

Wil ook een tanktas met Quick Lock gaan gebruiken. De tank van de Streetfighter heeft bovenop aan de zijkanten van die ribbels. Komt de bodem van de tanktas daar niet tegenaan zodat de tank beschadigd raakt?

Plaats reactie