twee vraagjes

848 en 1098(S)
Flowris
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 apr 2012 20:23

twee vraagjes

Ongelezen bericht door Flowris »

He,

ik heb twee vraagjes over de streetfighter 848 2013 die ik in me bezit heb.

1 is het mogelijk de katalysator ertussen uit te halen, en waar kan ik zo'n stuk buis kopen?
2 zijn er stuurdempers op de markt heb namelijk al een paar keer een flinke zwabber gemaakt bij ietwat sportief wegrijden en vroeg of laat gaat dat wellicht eens fout; ik houd haar liever heel?

thx

Floris
Life is as a single lap; make it a hell of a ride.

RowdySF848
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2013 20:40

Re: twee vraagjes

Ongelezen bericht door RowdySF848 »

Vraag 1, kan ik je niet beantwoorden
Vraag 2, vind ik ook een interessante vraag. Ben zelf ook al aan het zoeken geweest naar een demper.
Ik ben al langs Hyperpro in Alphen geweest om de vering af te laten stellen, dat heeft enorm geholpen.

Toen heb ik daarna, maand of wat later, een de quickshifter laten monteren. Als je dan ff lkkr van kiet gaat :smile: , dan wilde die ook nog wel eens een beetje klapperen, vandaar dat ik ook ff gezocht heb naar een stuurdemper.

Dus ik ben ook erg benieuwd naar de antwoorden.

Flowris
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 apr 2012 20:23

Re: twee vraagjes

Ongelezen bericht door Flowris »

ja hyperpro had ik ook al geïnformeerd maar misschien is interessant om de montage kit speciaal te laten maken als we met meer zijn ivm ontwikkelingskosten delen?
Life is as a single lap; make it a hell of a ride.

Gebruikersavatar
Rules
donateur
donateur
Berichten: 8199
Lid geworden op: 26 mei 2009 21:42

Re: twee vraagjes

Ongelezen bericht door Rules »

Voor een katvervanger kun je eens informeren bij Lucky Ducy (hier op het forum) of http://www.luckyducyperformance.nl
Als iets niet op zijn site staat kan hij het vaak wel leveren.
848 ('08), 916 ('98), 748E ('00), Rolly 50 ('69) en soms een beetje CookieMonster 600 ('98)
CookieMonsterCorse


Regiocafe Zuid
Partycentrum De Sluis

Industriekade 58 Weert
1ste zondag vd maand (apr-okt)

RowdySF848
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2013 20:40

Re: twee vraagjes

Ongelezen bericht door RowdySF848 »

Wat is het verschil dan met de 1098?
Want daar is wel een Ohlins voor te krijgen

Gebruikersavatar
Peter65
donateur
donateur
Berichten: 3582
Lid geworden op: 18 mei 2009 10:47
Locatie: Het immer zonovergoten Etten-Leur

Re: twee vraagjes

Ongelezen bericht door Peter65 »

Flowris schreef:1 is het mogelijk de katalysator ertussen uit te halen, en waar kan ik zo'n stuk buis kopen?
Ehh..., de katalysatoren (2 stuks) zitten in de originele uitlaatdempers. Daarom zijn die standaard dempers ook zo achterlijk zwaar. Geen vervangende pijp nodig dus, gewoon andere demper(s) er op.

Plaats reactie