waarop letten bij aankoop streetfighter ???
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 16 jun 2014 23:28
waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Goede middag.
In me voorsteltopic gaf ik al aan dat ik morgen ga kijken voor een Ducati Streetfigter 1098 bij de dealer in zaltbommel.
Jullie die al ervaring hebben weten beslist wat de zwakke punten zijn , of slijtage punten , waar ik op zou kunnen letten bij de aankoop.
Ik hoop hier wat intressante antwoorden op te krijgen die ik morgen kan meenemen bij de inspectie aan de motor alvoor ik tot een koop over ga.
Met vriendelijke groetjes Jdmichael.
Ik dank jullie alvast voor de antwoorden !!!
In me voorsteltopic gaf ik al aan dat ik morgen ga kijken voor een Ducati Streetfigter 1098 bij de dealer in zaltbommel.
Jullie die al ervaring hebben weten beslist wat de zwakke punten zijn , of slijtage punten , waar ik op zou kunnen letten bij de aankoop.
Ik hoop hier wat intressante antwoorden op te krijgen die ik morgen kan meenemen bij de inspectie aan de motor alvoor ik tot een koop over ga.
Met vriendelijke groetjes Jdmichael.
Ik dank jullie alvast voor de antwoorden !!!
- fedde71
- donateur
- Berichten: 4510
- Lid geworden op: 05 jun 2011 11:05
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Sowieso is de onderhoudshistorie belangrijk
Fast Fedde from Fryslân Ducati ST2 1998
www.tibomotorparts.nl
www.tibomotorparts.nl
- TinTin
- donateur
- Berichten: 6489
- Lid geworden op: 08 okt 2008 22:02
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Als je iets bij Ducati Zaltbommel koopt zal het op zich wel goed zitten... die verkopen met garantie en gaan hun naam echt niet te grabbel gooien door een half gare bak te slijten
Ff checken hoe het zit met de onderhoudshistorie en vorige eigenaren en vooral proefrijden... misschien vindt je het nix als je er eenmaal op zit (je zal niet de eerste zijn)
Ff checken hoe het zit met de onderhoudshistorie en vorige eigenaren en vooral proefrijden... misschien vindt je het nix als je er eenmaal op zit (je zal niet de eerste zijn)
"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"
- cvhooij
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 01 jun 2007 19:21
- Locatie: Teteringen
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Heb al regelmatig gehoord dat de SF 1098 een beetje teveel van het goede is qua power. Ook al aan een SF 848 gedacht?
Of is er een speciale reden om naar een 1098 te gaan kijken?
Groet,
Corné
Of is er een speciale reden om naar een 1098 te gaan kijken?
Groet,
Corné
DUCATI Monster 1100 Evo
Ducati Monster 696+ (juli 2010 - oktober 2014)
“The major building block of the universe is stupidity.†F.Z.
Ducati Monster 696+ (juli 2010 - oktober 2014)
“The major building block of the universe is stupidity.†F.Z.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 16 jun 2014 23:28
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Dag mannen.
Bedankt voor de eerste reacties.
Ik heb proefgereden op een 848 bij Moll automobile in Aken in Duitsland. Dat beviel prima!!!
De ducati bokt bij het weg rijden net als de Subaru impreza gtt van me, heerlijk !!!
Alles went. Ook vermogen. Dus vandaar meteen een 1098 hahaha.
Ik ben een verstandige bestuurder volgens mijn maten.
Ik rijd verantwoord maar wel vlot waar het kan.
Dat komt dus wel goed.
Onderhouds historie hebben ze erbij naar aanleiding van een telefoon gesprek vanmorgen , dus dat bekijk ik morgen eens goed.
Ketting en tandwielen, schijven en blokken en banden kan ik zelf wel beoordelen.
Aangezien er niet direct zwakke punten door jullie vermeld worden neem ik aan dat die er niet zijn ?
Hoe zit het met de kleppen stellen,bij welke kmstand wordt dit geadviseerd ?
Mvg Jdmichael
Bedankt voor de eerste reacties.
Ik heb proefgereden op een 848 bij Moll automobile in Aken in Duitsland. Dat beviel prima!!!
De ducati bokt bij het weg rijden net als de Subaru impreza gtt van me, heerlijk !!!
Alles went. Ook vermogen. Dus vandaar meteen een 1098 hahaha.
Ik ben een verstandige bestuurder volgens mijn maten.
Ik rijd verantwoord maar wel vlot waar het kan.
Dat komt dus wel goed.
Onderhouds historie hebben ze erbij naar aanleiding van een telefoon gesprek vanmorgen , dus dat bekijk ik morgen eens goed.
Ketting en tandwielen, schijven en blokken en banden kan ik zelf wel beoordelen.
Aangezien er niet direct zwakke punten door jullie vermeld worden neem ik aan dat die er niet zijn ?
Hoe zit het met de kleppen stellen,bij welke kmstand wordt dit geadviseerd ?
Mvg Jdmichael
- mkm
- donateur
- Berichten: 5414
- Lid geworden op: 03 apr 2009 19:55
- Locatie: Dordrecht
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Zwak punt:
Standaard lopen de SF's 1098 waardeloos.
Enkel na remap of rexxer of zo schijnen ze handelbaar te worden.
Dus navragen en proefrit maken.
Fons heeft er ervaring mee.
Standaard lopen de SF's 1098 waardeloos.
Enkel na remap of rexxer of zo schijnen ze handelbaar te worden.
Dus navragen en proefrit maken.
Fons heeft er ervaring mee.
Tweeklepspower!
1100 MONSTER
Bezoek ook de Dutch Ducati Monster Group op Facebook.
of Ducati Fans Nederland, Dutch Ducati Tech etc.
https://www.facebook.com/groups/695593473831396/
1100 MONSTER
Bezoek ook de Dutch Ducati Monster Group op Facebook.
of Ducati Fans Nederland, Dutch Ducati Tech etc.
https://www.facebook.com/groups/695593473831396/
-
- via ducatifora.com/doneren
- Berichten: 1337
- Lid geworden op: 11 okt 2011 11:19
- Locatie: Oss
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Zwakke punten van ducati zijn toepasbaar op de 1098sf... Startrelais', spanningsregelaars, lekkende vorkpoten (onderhoud) Krukaslagers als ie een zwaar eerste leven gehad heeft (maar dat herken je wel van je Scooby)
Verder moet je gewoon geluk hebben, maar dat geldt voor elke gebruikte motor (ongeacht het merk)
Zaltbommel zal je geen rotzooi verkopen, maar qua klantvriendelijkheid en service/meedenken zou ik je verwachtingen heeeeel laag inzetten... Dan valt het nooit tegen! (Of ik heb alle keren dat ik er was pech gehad...)
Verder moet je gewoon geluk hebben, maar dat geldt voor elke gebruikte motor (ongeacht het merk)
Zaltbommel zal je geen rotzooi verkopen, maar qua klantvriendelijkheid en service/meedenken zou ik je verwachtingen heeeeel laag inzetten... Dan valt het nooit tegen! (Of ik heb alle keren dat ik er was pech gehad...)
- Peter65
- donateur
- Berichten: 3582
- Lid geworden op: 18 mei 2009 10:47
- Locatie: Het immer zonovergoten Etten-Leur
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Tsja, als de proefrit op een SF 848 prima beviel, waarom die dan niet? Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de SF 848 meer dan snel / krachtig genoeg is. Ik ben er van overtuigd dat in veruit de meeste gevallen de berijder de beperkende factor zal zijn en niet de SF 848.
De zit op een SF 1098 is iets anders door het lagere stuur. Over de SF 1098 hoor je inderdaad nogal eens dat de power eigenlijk een beetje too much is en dat je vooral bezig bent om dat ding in de hand te houden. Verder zijn de 1098 blokken aanmerkelijk kwetsbaarder / storingsgevoeliger. Dit blok is zo ver doorontwikkeld dat alle toleranties in het ontwerp bereikt zijn. Op dit forum is genoeg te lezen over problemen met 1098 / 1198 blokken. Leuke uitdaging voor je: probeer hier maar eens één probleem met een 848 blok te vinden (maakt niet uit of die in een SF 848 of een Superbike 848 zit). Succes ermee!
De zit op een SF 1098 is iets anders door het lagere stuur. Over de SF 1098 hoor je inderdaad nogal eens dat de power eigenlijk een beetje too much is en dat je vooral bezig bent om dat ding in de hand te houden. Verder zijn de 1098 blokken aanmerkelijk kwetsbaarder / storingsgevoeliger. Dit blok is zo ver doorontwikkeld dat alle toleranties in het ontwerp bereikt zijn. Op dit forum is genoeg te lezen over problemen met 1098 / 1198 blokken. Leuke uitdaging voor je: probeer hier maar eens één probleem met een 848 blok te vinden (maakt niet uit of die in een SF 848 of een Superbike 848 zit). Succes ermee!
- monster ed
- Donateur 2012
- Berichten: 2052
- Lid geworden op: 20 feb 2010 12:56
- Locatie: Klaaswaal
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Ik denk dat je elke keer gewoon pech hadmartyn schreef:Zwakke punten van ducati zijn toepasbaar op de 1098sf... Startrelais', spanningsregelaars, lekkende vorkpoten (onderhoud) Krukaslagers als ie een zwaar eerste leven gehad heeft (maar dat herken je wel van je Scooby)
Verder moet je gewoon geluk hebben, maar dat geldt voor elke gebruikte motor (ongeacht het merk)
Zaltbommel zal je geen rotzooi verkopen, maar qua klantvriendelijkheid en service/meedenken zou ik je verwachtingen heeeeel laag inzetten... Dan valt het nooit tegen! (Of ik heb alle keren dat ik er was pech gehad...)
Service is echt waardeloos daar.
1200S
- TinTin
- donateur
- Berichten: 6489
- Lid geworden op: 08 okt 2008 22:02
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
maar ze verkopen vast geen rommel...
"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"
- Rules
- donateur
- Berichten: 8199
- Lid geworden op: 26 mei 2009 21:42
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Ik heb in Zaltbommel nooit te klagen gehad over de service. Ben er altijd goed geholpen. Ze zijn alleen niet zo hartelijk, joviaal enz. Het gaat wat zakelijker.
848 ('08), 916 ('98), 748E ('00), Rolly 50 ('69) en soms een beetje CookieMonster 600 ('98)
CookieMonsterCorse
Regiocafe Zuid
Partycentrum De Sluis
Industriekade 58 Weert
1ste zondag vd maand (apr-okt)
CookieMonsterCorse
Regiocafe Zuid
Partycentrum De Sluis
Industriekade 58 Weert
1ste zondag vd maand (apr-okt)
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 22 jun 2013 17:55
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Ik begin stilaan ook een zwak te krijgen voor een streetfighter maar wacht nog af tot ze wat zakken in prijs op de tweedehandsmarkt. Wat ik mij afvraag is welk verschil er zit tussen een 'S' en een gewone?
- monster ed
- Donateur 2012
- Berichten: 2052
- Lid geworden op: 20 feb 2010 12:56
- Locatie: Klaaswaal
- Rules
- donateur
- Berichten: 8199
- Lid geworden op: 26 mei 2009 21:42
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Hier nog iemandHayden schreef:Ik begin stilaan ook een zwak te krijgen voor een streetfighter maar wacht nog af tot ze wat zakken in prijs op de tweedehandsmarkt. Wat ik mij afvraag is welk verschil er zit tussen een 'S' en een gewone?
Heb een op een SF848 gereden en vind het een geweldige machine. Helaas zijn ze nu nog behoorlijk aan de prijs.
848 ('08), 916 ('98), 748E ('00), Rolly 50 ('69) en soms een beetje CookieMonster 600 ('98)
CookieMonsterCorse
Regiocafe Zuid
Partycentrum De Sluis
Industriekade 58 Weert
1ste zondag vd maand (apr-okt)
CookieMonsterCorse
Regiocafe Zuid
Partycentrum De Sluis
Industriekade 58 Weert
1ste zondag vd maand (apr-okt)
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Je mag de mijne overkopenRules schreef:Hier nog iemandHayden schreef:Ik begin stilaan ook een zwak te krijgen voor een streetfighter maar wacht nog af tot ze wat zakken in prijs op de tweedehandsmarkt. Wat ik mij afvraag is welk verschil er zit tussen een 'S' en een gewone?
Heb een op een SF848 gereden en vind het een geweldige machine. Helaas zijn ze nu nog behoorlijk aan de prijs.
Miss behoorlijk aan de prijs, maar de service beurten zijn vast gesteld bij 24.000km dat maakt een hoop goed toch!
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 16 jun 2014 23:28
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Dat klopt ze zijn nog redelijk aan de prijs maar ik ben er toch in geslaagd het budget te halen... En nu hak ik de knoop ook door en koop er 1 !
Start relais en spannings regelaar zijn dingen dat gaat altijd stuk als je ver van huis bent... En spontaan zonder waarschuwing. Ook kun je dat nu niet controleren.
Lekkende vorkpoten zie je meteen na de proefrit, lekkende krukas lagers zal je distributie kap voor moeten weg pakken en de koppeling ook neem ik aan.
Dat doen ze dan toch niet in de zaak.
Wel een goede opmerking martyn ! Dankje !
Ik zal meteen eens vragen of er iets aan het motor management veranderd is of deze nog standaard loopt.
Ik ga me eens klaar maken voor vertrek en dan eens kijken en een proefrit maken.
Dank jullie hartelijk !
Start relais en spannings regelaar zijn dingen dat gaat altijd stuk als je ver van huis bent... En spontaan zonder waarschuwing. Ook kun je dat nu niet controleren.
Lekkende vorkpoten zie je meteen na de proefrit, lekkende krukas lagers zal je distributie kap voor moeten weg pakken en de koppeling ook neem ik aan.
Dat doen ze dan toch niet in de zaak.
Wel een goede opmerking martyn ! Dankje !
Ik zal meteen eens vragen of er iets aan het motor management veranderd is of deze nog standaard loopt.
Ik ga me eens klaar maken voor vertrek en dan eens kijken en een proefrit maken.
Dank jullie hartelijk !
- jokerpatrick
- donateur
- Berichten: 217
- Lid geworden op: 18 jun 2007 20:37
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
ben benieuwd naar je bevindingen.
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 23 jun 2009 20:01
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Ellende met een 848 kan je genoeg lezen op amerikaanse forum sites, dus niet doen of dat de 848 heilig is.Peter65 schreef:Tsja, als de proefrit op een SF 848 prima beviel, waarom die dan niet? Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de SF 848 meer dan snel / krachtig genoeg is. Ik ben er van overtuigd dat in veruit de meeste gevallen de berijder de beperkende factor zal zijn en niet de SF 848.
De zit op een SF 1098 is iets anders door het lagere stuur. Over de SF 1098 hoor je inderdaad nogal eens dat de power eigenlijk een beetje too much is en dat je vooral bezig bent om dat ding in de hand te houden. Verder zijn de 1098 blokken aanmerkelijk kwetsbaarder / storingsgevoeliger. Dit blok is zo ver doorontwikkeld dat alle toleranties in het ontwerp bereikt zijn. Op dit forum is genoeg te lezen over problemen met 1098 / 1198 blokken. Leuke uitdaging voor je: probeer hier maar eens één probleem met een 848 blok te vinden (maakt niet uit of die in een SF 848 of een Superbike 848 zit). Succes ermee!
Afgelopen weekend 1100 km gereden en geen klap verkeerd, ook dat in bedwang houden is onzin.
Het leuke is wel dat je gewoon een berg power tot je beschikbaar hebt.
1098 is gerser door dikkere wielen , remmen en droge koppeling.
De rijder is op alle motorfietsen de beperkte factor.....
Op een enkeling na zijn die 848 mensen altijd zo zuur
Liever een bak rijst dan al die Ducati mensen..
- Rules
- donateur
- Berichten: 8199
- Lid geworden op: 26 mei 2009 21:42
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Haha, dat zou kunnen. Hier zal het nog wel een jaar duren voor we op zoek gaan naar een andere straatfiets. Eerst de 748 maken en een andere circuitfiets erbijliekie schreef:Je mag de mijne overkopenRules schreef:Hier nog iemandHayden schreef:Ik begin stilaan ook een zwak te krijgen voor een streetfighter maar wacht nog af tot ze wat zakken in prijs op de tweedehandsmarkt. Wat ik mij afvraag is welk verschil er zit tussen een 'S' en een gewone?
Heb een op een SF848 gereden en vind het een geweldige machine. Helaas zijn ze nu nog behoorlijk aan de prijs.
Miss behoorlijk aan de prijs, maar de service beurten zijn vast gesteld bij 24.000km dat maakt een hoop goed toch!
848 ('08), 916 ('98), 748E ('00), Rolly 50 ('69) en soms een beetje CookieMonster 600 ('98)
CookieMonsterCorse
Regiocafe Zuid
Partycentrum De Sluis
Industriekade 58 Weert
1ste zondag vd maand (apr-okt)
CookieMonsterCorse
Regiocafe Zuid
Partycentrum De Sluis
Industriekade 58 Weert
1ste zondag vd maand (apr-okt)
- Peter65
- donateur
- Berichten: 3582
- Lid geworden op: 18 mei 2009 10:47
- Locatie: Het immer zonovergoten Etten-Leur
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Er is hier niemand zuur, let een beetje op je woorden.rene 250 schreef:Ellende met een 848 kan je genoeg lezen op amerikaanse forum sites, dus niet doen of dat de 848 heilig is.Peter65 schreef:Tsja, als de proefrit op een SF 848 prima beviel, waarom die dan niet? Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de SF 848 meer dan snel / krachtig genoeg is. Ik ben er van overtuigd dat in veruit de meeste gevallen de berijder de beperkende factor zal zijn en niet de SF 848.
De zit op een SF 1098 is iets anders door het lagere stuur. Over de SF 1098 hoor je inderdaad nogal eens dat de power eigenlijk een beetje too much is en dat je vooral bezig bent om dat ding in de hand te houden. Verder zijn de 1098 blokken aanmerkelijk kwetsbaarder / storingsgevoeliger. Dit blok is zo ver doorontwikkeld dat alle toleranties in het ontwerp bereikt zijn. Op dit forum is genoeg te lezen over problemen met 1098 / 1198 blokken. Leuke uitdaging voor je: probeer hier maar eens één probleem met een 848 blok te vinden (maakt niet uit of die in een SF 848 of een Superbike 848 zit). Succes ermee!
Afgelopen weekend 1100 km gereden en geen klap verkeerd, ook dat in bedwang houden is onzin.
Het leuke is wel dat je gewoon een berg power tot je beschikbaar hebt.
1098 is gerser door dikkere wielen , remmen en droge koppeling.
De rijder is op alle motorfietsen de beperkte factor.....
Op een enkeling na zijn die 848 mensen altijd zo zuur
De topicstarter vraagt waar hij op zou moeten letten bij aankoop van een SF 1098 en dan lijkt het mij op zijn plaats om te vermelden dat de 1098 blokken regelmatig problemen geven (voorbeeld: Biggelaar ruilt geen 1098's meer in wegens de problemen die er regelmatig mee zijn). Daarentegen zijn de 848 blokken opvallend probleemvrij als je af gaat op de gebruikerservaringen op dit forum. That's all. En voor de rest kun je op iedere Streetfighter (848, 1098 of S) een enorme hoop plezier hebben.
- Ivar79
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 22 jul 2009 12:50
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
848 is voor meisjes
- TinTin
- donateur
- Berichten: 6489
- Lid geworden op: 08 okt 2008 22:02
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Ivar79 schreef:848 is voor meisjes
ik zie genoeg "mannen" op een dikke duc die rijden als meisjes ... en meisjes die op een kleine duc menig "echte vent" op zijn nummer zet...
de hoeveelheid cc's heeft echt niets met de vaardigheid van de bestuurder/ster te maken...
"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"
- jokerpatrick
- donateur
- Berichten: 217
- Lid geworden op: 18 jun 2007 20:37
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
and thats the truthTinTin schreef:Ivar79 schreef:848 is voor meisjes
ik zie genoeg "mannen" op een dikke duc die rijden als meisjes ... en meisjes die op een kleine duc menig "echte vent" op zijn nummer zet...
de hoeveelheid cc's heeft echt niets met de vaardigheid van de bestuurder/ster te maken...
- Peter65
- donateur
- Berichten: 3582
- Lid geworden op: 18 mei 2009 10:47
- Locatie: Het immer zonovergoten Etten-Leur
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Natuurlijk blijft het voor 'echte mannen' behelpen met slechts 130 achterwiel-pk's...Ivar79 schreef:848 is voor meisjes
-
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 26 sep 2003 10:20
Re: waarop letten bij aankoop streetfighter ???
Peter.Peter65 schreef:Er is hier niemand zuur, let een beetje op je woorden.rene 250 schreef:Ellende met een 848 kan je genoeg lezen op amerikaanse forum sites, dus niet doen of dat de 848 heilig is.Peter65 schreef:Tsja, als de proefrit op een SF 848 prima beviel, waarom die dan niet? Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de SF 848 meer dan snel / krachtig genoeg is. Ik ben er van overtuigd dat in veruit de meeste gevallen de berijder de beperkende factor zal zijn en niet de SF 848.
De zit op een SF 1098 is iets anders door het lagere stuur. Over de SF 1098 hoor je inderdaad nogal eens dat de power eigenlijk een beetje too much is en dat je vooral bezig bent om dat ding in de hand te houden. Verder zijn de 1098 blokken aanmerkelijk kwetsbaarder / storingsgevoeliger. Dit blok is zo ver doorontwikkeld dat alle toleranties in het ontwerp bereikt zijn. Op dit forum is genoeg te lezen over problemen met 1098 / 1198 blokken. Leuke uitdaging voor je: probeer hier maar eens één probleem met een 848 blok te vinden (maakt niet uit of die in een SF 848 of een Superbike 848 zit). Succes ermee!
Afgelopen weekend 1100 km gereden en geen klap verkeerd, ook dat in bedwang houden is onzin.
Het leuke is wel dat je gewoon een berg power tot je beschikbaar hebt.
1098 is gerser door dikkere wielen , remmen en droge koppeling.
De rijder is op alle motorfietsen de beperkte factor.....
Op een enkeling na zijn die 848 mensen altijd zo zuur
De topicstarter vraagt waar hij op zou moeten letten bij aankoop van een SF 1098 en dan lijkt het mij op zijn plaats om te vermelden dat de 1098 blokken regelmatig problemen geven (voorbeeld: Biggelaar ruilt geen 1098's meer in wegens de problemen die er regelmatig mee zijn). Daarentegen zijn de 848 blokken opvallend probleemvrij als je af gaat op de gebruikerservaringen op dit forum. That's all. En voor de rest kun je op iedere Streetfighter (848, 1098 of S) een enorme hoop plezier hebben.
Dat niet inruilen ligt iets genuanceerder!
Biggelaar ruilt geen 1098/1198 in waarvan zij de historie niet kennen!!! Dat geldt uiteraard dus niet voor motoren die bij ons in onderhoud zijn.
En inderdaad is de 1098/1198 mechanisch niet de meest betrouwbare ducati van de laatste jaren (om het maar eens zwak uit te drukken),hetgeen waarom wij voor onze racers het oude 998 testa stretta blok perfereren.
En zoals je weet kun je daar ook hard mee gaan. (3D cup kampioen 2013 Erik Plucker)
M.v.g.
Jan v.d.Biggelaar