Te koop Ducati 748 met 999 motorblok, getuned door Biggelaar.

van 851, 888, 748, 916, 996, 998, 749, 999, 1098, 848, 1198 tot aan de geweldige 1299 Panigale
Gebruikersavatar
Henk Schenk
Berichten: 43
Lid geworden op: 29 nov 2004 12:37
Locatie: Capelle aan den IJssel
Contacteer:

Te koop Ducati 748 met 999 motorblok, getuned door Biggelaar.

Ongelezen bericht door Henk Schenk »

Deze snelle Ducati heeft de looks van de 916 serie en de testastretta krachtbron en techniek van de 999. Bij de motor zitten kenteken/papieren.
Het project van inbouw is door Biggelaar verzorgd inclusief tuning en afstelling. Uiteraard zijn de kabelboom en ECU van de 999 overgenomen.

Deze motorfiets heb ik onder andere voor de Ducati Club Race gebruikt en daarmee stop ik na 2 pauze jaren. Omdat ik nog meer Ducati's bezit komt de motorfiets beschikbaar, bijvoorbeeld voor iemand die de clubrace wil rijden.
Bij de motorfiets bezit ik de originele, als nieuw uitziende, kuipdelen. Daarmee is de motor op te bouwen in mooie staat, maar zonder valdoppen.
Bij de motorfiets bezit ik veel imitatie of (herstelde en rood gespoten) licht beschadigde originele kuipdelen voor de circuit evenementen met gaten erin voor de valblokken. Dit zijn allemaal delen met de originele vorm en dus uitwisselbaar met de originele kuipdelen. Waarbij de tophalf kuip geen uitsparingen voor een koplamp heeft. Het zitje heeft wel uitsparingen voor een achterlicht, want dat gebruikte ik voor de regenlamp die verplicht wordt tijdens een regenrace.

Bij de motorfiets bezit ik een aantal speciale reserve onderdelen, zoals een getuned 2e ECU.
Reserve wielen en (regen)banden liggen gereed voor bijvoorbeeld de clubrace. Een paddok standaard of bandenwarmer set is ook beschikbaar.

De historie van onderhoud heb ik nauwkeurig bijgehouden. Dat is een flinke lijst door de ombouw en extra afstellingen daarna.

Naar gelang de wensen is de prijs nader af te stemmen. Uitgangs punt daarbij is een vraagprijs van 4000 euro.


Algemene informatie
Modeljaar: 1995
Kleur: Rood
Vermogen: 132 PK gemeten aan het wiel.
Km stand: 46900
Km motorblok na revisie: 7000

Foto's staan op marktplaats. Zoek op: Ducati 748 999 hybride , 916 996 998
Neem voor meer informatie contact op via email of telefoon. henkschenk9@gmail.com , 06 13543213
Drive them crazy.

Gebruikersavatar
fedde71
donateur
donateur
Berichten: 4510
Lid geworden op: 05 jun 2011 11:05

Re: Te koop Ducati 748 met 999 motorblok, getuned door Biggelaar.

Ongelezen bericht door fedde71 »

Dat moet dan deze advertentie zijn: https://link.marktplaats.nl/m1667001320
Fast Fedde from Fryslân Ducati ST2 1998
www.tibomotorparts.nl

Plaats reactie