750 ss op een cilinder

SS350 t/m SS1000DS.
berenschot
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 mar 2013 16:50

750 ss op een cilinder

Ongelezen bericht door berenschot »

Hoi te vroeg gejuicht Ducati loopt nog niet goed na dat ik eerst de accu opgeblazen heb. Door te veel starten . En hij controle bougie en een bobine heb vernieuwd
Plus nieuwe accu. Motor start goed daarna doet horizontale cilinder niet goed mee .
Wat heb ik gedaan gecontroleerd
Werking Bougies deze zijn goed
Werking kokusan deze zijn goed. Test . motor laten lopen op de goede werken de cilinder kokusan omgewisseld dus blijde kurassen doet het zo ook test met bobine .
Defecte cilinder krijgt benzine .Heeft compressie .
Blijft over de pick up deze heeft wel ohmse weerstand 105 OHM maar werkt deze ook
Vraag welk type pick up moet ik bestellen
Of zie ik nog wat over het hoofd

Gebruikersavatar
750sport
Berichten: 1184
Lid geworden op: 21 okt 2003 21:28
Locatie: Let's go east, the west is so wet (and salt)

Re: 750 ss op een cilinder

Ongelezen bericht door 750sport »

De Kokusan kasyen kunnen het bij een koud blok gewoon doen en als hij warm is niet meer. Wanneer hij weer afgekoeld is het wel weer doen.
Een Ignitech ontstekingsmodule is een mooi upgrade met alle teztfuncties erin gebouwd. Hier kan je de software bekijken https://www.ignitech.cz/en/vyrobky/tcip/tcip.htm

Succes met de zoektocht.
Groeten Bauke
Warning
Reading the DCN mailinglist/Forum can damage family and social life
Readers often spent hours to customize and improve the performance of their bike.

Know that ,been there ,do(ne) that!

berenschot
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 mar 2013 16:50

Re: 750 ss op een cilinder

Ongelezen bericht door berenschot »

Alvast bedank bauke .
Horizontale cilinder doet het niet goed . Dus als ik de kokusan omzet van de verticale cilinder naar de horizontale cilinder en deze gaat goed lopen en de verticale doet het niet meer . Dan heb je gelijk

Gebruikersavatar
750sport
Berichten: 1184
Lid geworden op: 21 okt 2003 21:28
Locatie: Let's go east, the west is so wet (and salt)

Re: 750 ss op een cilinder

Ongelezen bericht door 750sport »

Klopt.
Op de Ignitech ontstekingsmodule kan je ook je pick-ups testen.

Groeten Bauke
Warning
Reading the DCN mailinglist/Forum can damage family and social life
Readers often spent hours to customize and improve the performance of their bike.

Know that ,been there ,do(ne) that!

berenschot
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 mar 2013 16:50

Re: 750 ss op een cilinder

Ongelezen bericht door berenschot »

Ben er nog niet
Gisteren avond wederom getest en controle uitgevoerd ,carburateur, kleptiming, t.b.v. het probleem van de horizontale cilinder .
Maar heellaars wel merk ik dat een van de nieuwe bougies nu ook stuk is??
Ga over op het bestellen van twee nieuwe pick-up s en een nieuwe bougie .

Bauke van de winter ga ik over op ignitech. Kom wel tegen die tijd met de vraag welke en waar moet op letten .oke

berenschot
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 mar 2013 16:50

Re: 750 ss op een cilinder

Ongelezen bericht door berenschot »

Hij doet het weer .
Oorzaak draadbreuk van pick up liggende cilinder,breuk zat daar waar de kabel het motorblok binnen gaat.
Dit is mij 9 jaar geleden ook als een overkomen toen met een Honda XR 600 eencilinder (met magneet ontsteking geen accu ) .Soms startte deze in een keer .of ik trapte wel honderd keer voor dat deze aan staat
Of ik stond bij een stoplicht en bom motor uit.
Halfjaar naar gezocht wat de oorzaak was .en zo als nu bij de Ducati ik trek aan het kabeltje en ja hoor deze rekte uit .
Kabel met siliconen en katoen bescherming erom heen.

Plaats reactie