het stoppen van Ton de Bruin en CRC voor organiseren DCR.

Ducati Club Race

Moderator: Ducati Club Nederland

Gebruikersavatar
Rob il Giovane
Berichten: 336
Lid geworden op: 14 sep 2003 16:44

het stoppen van Ton de Bruin en CRC voor organiseren DCR.

Ongelezen bericht door Rob il Giovane »

zojuist per mail ontvangen van Ton......

Beste Ducati- en motorsport liefhebber,

In een bestuursbesluit van de Ducati Club Nederland, gedateerd 13 december jl. is de aan mij gedelegeerde verantwoordelijkheid voor het organiseren van de Ducati Clubrace ingetrokken. Een daaraan gekoppeld voorstel van het bestuur aangaande een overgangsregeling, is als zodanig niet door mij geaccepteerd.

Grondslag van deze beslissing is niet alleen een fundamenteel verschil van inzicht in de huidige en toekomstige invulling van de Ducati Clubrace, maar ook een fundamenteel verschil van inzicht op welke wijze de vereniging bestuurd zou moeten worden, en dientengevolge naar de mening van het bestuur het disfunctioneren van mij als persoon.

U kunt zich voorstellen dat hierdoor een vertrouwens- en loyaliteit crisis is ontstaan, waardoor ik met pijn in mijn clubhart besloten heb mijn functies als vicevoorzitter en algemeen bestuurslid per direct neer te leggen, en al mijn activiteiten in, en voor de vereniging te staken.

Ik bedank jullie allen hartelijk voor het in mij gestelde vertrouwen, de prettige samenwerking (met velen van jullie al) gedurende de afgelopen 10 jaar, en wens jullie fijne dagen en een gezond, fantastisch en spannend motorsportjaar 2012.

Ton de Bruijn
if you live, you play the game

sponsors:
*Rox Reclame http://www.rox.nl/
*Sander Duren, leren kleding op maat http://www.motorjassen.nl

Duc900_2
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 feb 2010 14:14

Re: DCR raakt zijn mentor kwijt.......

Ongelezen bericht door Duc900_2 »

Ja......

Weet niet wat ik hier van moet denken.

Jammer voor Ton dat dit op deze manier is gelopen en ik hoop dat de DCR zo'n geweldig evenement blijft als het de afgelopen jaren onder leiding van Ton (en anderen) is geweest.

Gebruikersavatar
Erikvandeboer
Berichten: 1680
Lid geworden op: 20 mar 2007 08:14
Locatie: Den Bosch

Re: DCR raakt zijn mentor kwijt.......

Ongelezen bericht door Erikvandeboer »

Ok. Dit is niet de eerste keer dit jaar dat ik hoor dat er actieve leden door het bestuur op een zijspoor gezet worden. Het lijkt een trend te worden: Als je het niet eens bent met de heren, dan mag je bedanken voor je diensten.

Ton, hartelijk bedankt voor de inzet de afgelopen jaren.
Here’s to the crazy ones. The rebels. The troublemakers. The ones who see things differently. Some may see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do. Steve Jobs

Gebruikersavatar
Rich
donateur
donateur
Berichten: 5034
Lid geworden op: 23 apr 2006 20:52
Locatie: Lewedorp het middelpunt van Zeeland.

Re: DCR raakt zijn mentor kwijt.......

Ongelezen bericht door Rich »

Duc900_2 schreef:Ja......

Weet niet wat ik hier van moet denken.

Jammer voor Ton dat dit op deze manier is gelopen en ik hoop dat de DCR zo'n geweldig evenement blijft als het de afgelopen jaren onder leiding van Ton (en anderen) is geweest.
dat gevoel heb ik ook..ben benieuwd wat hier nu weer gespeeld heeft.
Bij deze Ton bedankt voor je inzet..
Groeten Rich (moderator)
Ducati 996s => 997s 147 w-pk
AfbeeldingAfbeelding
Dit ben ik
Made in Italy
PR Assen 1:59.041

Gebruikersavatar
Martwin
Donateur 2012
Donateur 2012
Berichten: 4328
Lid geworden op: 24 mei 2004 12:15
Locatie: kaas city

Re: DCR raakt zijn mentor kwijt.......

Ongelezen bericht door Martwin »

Weet niet wat er gaande is,maar vorig jaar was van weg gaan of aftreden geen sprake bij ton en zou hij het nog blijven doen...
Vreemde gewaarwording dit...
riding a ducati is not heaven,but i`m in heaven when i`m riding my ducati.

Ducati 916s(996), Monster 1100 Evo

winnaar open B 2009
1.56.1 pole open A 2011
Pr assen 1.51.720 DQ 2012





http://www.motorkledingreparatie.nl
http://www.hyperpro.com

Gebruikersavatar
Maykel
Donateur 2010
Donateur 2010
Berichten: 2816
Lid geworden op: 15 jun 2009 20:44
Locatie: Tilburg aan de Moezel

Re: DCR raakt zijn mentor kwijt.......

Ongelezen bericht door Maykel »

Ik heb met de DCR noch het bestuur iets van doen en weet ik voor geen meter waar bovenstaande over gaat, maar zoals bij elk verhaal heeft reageren pas nut als je beide kanten van het verhaal cq beide standpunten gehoord hebt.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rules
donateur
donateur
Berichten: 8199
Lid geworden op: 26 mei 2009 21:42

Re: DCR raakt zijn mentor kwijt.......

Ongelezen bericht door Rules »

Reactie van Eric Hak op ducaticlub.nl
Aan de leden van DCN,

De afgelopen periode heeft het bestuur geprobeerd met Ton de Bruijn tot overeenstemming te komen over de invulling van ons grootste evenement; de Clubrace.

Tot onze spijt is dat niet gelukt. Vervolgens is Ton per direct opgestapt als bestuurslid.
Wij hebben Ton een oplossing aangeboden waardoor hij zijn betrokkenheid met het evenement kon behouden. Dit heeft hij afgewezen.
Het bestuur vindt het jammer het dat het zo gelopen is.
We zijn Ton erkentelijk voor zijn inzet in de afgelopen jaren en zullen hem vanzelfsprekend, namens de club, op passende wijze bedanken.


Onze DCN Clubrace 2012 gaat vanzelfsprekend door. Inmiddels zijn er al enkele DCN leden opgestaan die de Clubrace van Ton willen overnemen. Zodra hierover meer duidelijk is zullen wij jullie direct informeren.


We gaan er weer een fantastisch clubevenement van maken.

Tot slot spreken wij ons vertrouwen uit in de veerkracht van DCN.
Namens het DCN-bestuur,

Eric Hak
voorzitter
848 ('08), 916 ('98), 748E ('00), Rolly 50 ('69) en soms een beetje CookieMonster 600 ('98)
CookieMonsterCorse


Regiocafe Zuid
Partycentrum De Sluis

Industriekade 58 Weert
1ste zondag vd maand (apr-okt)

johnbeumer
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 80
Lid geworden op: 04 mar 2004 20:03

Re: DCR raakt zijn mentor kwijt.......

Ongelezen bericht door johnbeumer »

Hoewel ik via via al de indruk kreeg dat er toch iets borrelde binnen het bestuur m.b.t. de clubrace komt het vertrek van Ton ook voor mij onverwachts. In mijn tijd bij de CRC was ik het zeker niet altijd eens met Ton, vandaar mijn opstappen bij Crc maar toch ben ik van mening dat zijn opvolger een zware klus te wachten staat. Meer publiek?? Clubrace in een Stichting?? Ander circuit?? De tijd zal het leren. ik ben benieuwd wat het bestuur m.b.t. de clubrace uit de hoge hoed zal toveren.
Belangrijk lijkt me wel dat er in de toekomst geen gecombineerde bestuursfunctie zal komen. Alle schijn van belangenverstrengeling wordt daardoor voorkomen en 1 bestuursfunctie lijkt me al moeilijk genoeg.

Gebruikersavatar
Trabantman
Donateur 2010
Donateur 2010
Berichten: 896
Lid geworden op: 19 apr 2007 19:23
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Afscheid

Ongelezen bericht door Trabantman »

Beste Ducati clubrace liefhebbers,
Graag jullie aandacht voor het volgende, mochten er nog vragen zijn schroom niet om contact op te nemen.

Race-groet,
Remco en Nancy

Afscheid Clubrace commissie (in de bijlage staat hetzelfde verhaal als hieronder in pdf)

Het volgende bericht is door het DCN-bestuur in december 2011 op de DCN-site gepubliceerd:

Aan de leden van DCN,
De afgelopen periode heeft het bestuur geprobeerd met Ton de Bruijn tot overeenstemming te komen over de invulling van ons grootste evenement; de Clubrace.
Tot onze spijt is dat niet gelukt. Vervolgens is Ton per direct opgestapt als bestuurslid.
Wij hebben Ton een oplossing aangeboden waardoor hij zijn betrokkenheid met het evenement kon behouden. Dit heeft hij afgewezen.
Het bestuur vindt het jammer dat het zo gelopen is.
We zijn Ton erkentelijk voor zijn inzet in de afgelopen jaren en zullen hem vanzelfsprekend, namens de club, op passende wijze bedanken.
Onze DCN Clubrace 2012 gaat vanzelfsprekend door. Inmiddels zijn er al enkele DCN leden opgestaan die de Clubrace van Ton willen overnemen. Zodra hierover meer duidelijk is zullen wij jullie direct informeren.
We gaan er weer een fantastisch clubevenement van maken.
Tot slot spreken wij ons vertrouwen uit in de veerkracht van DCN.
Namens het DCN-bestuur,
Eric Hak
voorzitter

Vervolgens is Ton per direct opgestapt als bestuurslid.
Met deze uiting heeft het DCN bestuur aangegeven geen overeenstemming te kunnen bereiken over het functioneren met Ton als bestuurslid en voorzitter van de CRC. Er zijn ongetwijfeld heftige
discussies aan het meningsverschil vooraf gegaan en ongetwijfeld ook dingen gezegd die achteraf beter niet gezegd hadden kunnen worden.
Maar wat jammer is, is dat het bestuur geen ruimte heeft gegeven op redelijke argumenten de discussie op een volwassen manier te voeren en met een oplossing af te ronden.

Onder leiding van Ton is 10 jaar lang de Ducati Clubrace succesvol georganiseerd. De leden van de CRC kennen en respecteren Ton als persoon en hebben altijd met wederzijds respect de discussies binnen de CRC in overeenstemming kunnen afsluiten.

Het uitgangspunt van de CRC is altijd geweest dat de Ducati Clubrace een evenement van de DCN is, maar niet exclusief voor DCN-leden. Het is een evenement met internationale uitstraling, deelnemers, en bezoekers. Deze, sinds jaren ingeslagen richting wordt door de gehele CRC-commissie volledig ondersteund. Aan de hand van beleidsplannen, die voorgelegd en goedgekeurd zijn door de ALV, voelden wij ons in deze richting gesteund door de leden van de DCN.
Uit gesprekken van de CRC met het bestuur begrijpen wij dat dit niet meer de richting is, die nu door het bestuur is bepaald.

Daarom hebben wij, leden van de CRC, met onmiddellijke ingang onze taken als commissielid neergelegd.

Wij wensen de nieuwe CRC een succesvolle organisatie van de Ducati Clubrace 2012 in de nieuwe opzet.

De ClubRace Commissie:
Nancy Klomp
Vera de Raadt
Willem Rouwenhorst
Adrie van Steenbergen
Wil Strik
Rob Wijsman

co kroon
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 aug 2005 18:12
Locatie: doesburg

CRC opgestapt

Ongelezen bericht door co kroon »

kreeg te horen dat de CRC is opgestapt, omdat er een andere opzet gaat komen voor de clubrace 2012
maar wie kan mij zeggen WAT de nieuwe opzet gaat worden. want het beleid is goedgekeurd op de ALV
dus genoeg mensen dan die hier bij waren!!!
maar kennelijk is het beleid dusdanig gewijzigd dat eerst Ton opstapt en nu de rest van de CRC ook dus kennelijk GEEN kleine koerswijziging!!
nou kom maar met de Info
vr gr Co Kroon

Gebruikersavatar
GovernorRob
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 apr 2005 20:05
Contacteer:

Re: CRC opgestapt

Ongelezen bericht door GovernorRob »

Hoi Co,

Ik dacht dat de enquête die bij de laatste Strada zat de insteek voor de Clubrace 2012 ging bepalen. Mijn gevoel zegt dat er in 2012 geen Clubrace is als de huidige CRC opstapt. Ik weet hun beweegreden niet, maar kan het wel voorstellen als Mister Clubrace zelf opstapt.

Als ik de post van Trabantman lees, is mijn conclusie:
CRC wilde dat de Clubrace in de huidige vorm door bleef gaan
Bestuur wilde dat aan de clubrace alleen door leden kon worden deelgenomen?

Ik ben benieuwd wanneer het bestuur eens reageert via het forum!


GRR

Rob
BE PROUD OF WHO YOU ARE AND WHERE YOU COME FROM
Ook leuk met minder dan 4 wielen

Me and My Monster
Me and My SuSp

Desmotukkie
moderator & donateur 2008
moderator & donateur 2008
Berichten: 2507
Lid geworden op: 12 nov 2003 15:22
Locatie: Utrecht

Re: CRC opgestapt

Ongelezen bericht door Desmotukkie »

mijn initiële, ietwat emotionele reactie maar even weggehaald ... maar het blijft een raar verhaal :airpump:
Laatst gewijzigd door Desmotukkie op 07 jan 2012 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Gebruikersavatar
nort
Berichten: 563
Lid geworden op: 10 sep 2011 13:21

Re: CRC opgestapt

Ongelezen bericht door nort »

ik stap over een paar maanden pas weer op , mij nog te koud .
minder eten heeft een gunstigere euro/gewicht ratio dan carbon onderdelen

co kroon
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 aug 2005 18:12
Locatie: doesburg

Re: CRC opgestapt

Ongelezen bericht door co kroon »

Rob ,
ik denk dat hier een taak ligt voor het bestuur om openheid van zaken te geven

maar hou er nu ernstig rekening mee ,dat ik 11 t/m 13 mei naar iets anders uit moet kijken, om 2 redenen : ik kan mij niet vinden in die nieuwe opzet !!
: de clubrace gaat dit jaar helemaal niet door
ben dus ook benieuwd wanneer de leden ingelicht worden, die berichtjes van het bestuur dat er weer door omstandigheden , mensen hun functie neerleggen
die geloof ik allemaal wel, maar het wordt nu tijd voor meer transparantie lijkt mij zo.

Gebruikersavatar
GovernorRob
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 apr 2005 20:05
Contacteer:

Re: DCR raakt zijn mentor kwijt.......

Ongelezen bericht door GovernorRob »

Het raden blijft: wat is de nieuwe opzet van het bestuur!!!!!


GRR

Rob
Laatst gewijzigd door GovernorRob op 07 jan 2012 18:36, 2 keer totaal gewijzigd.
BE PROUD OF WHO YOU ARE AND WHERE YOU COME FROM
Ook leuk met minder dan 4 wielen

Me and My Monster
Me and My SuSp

Gebruikersavatar
Rich
donateur
donateur
Berichten: 5034
Lid geworden op: 23 apr 2006 20:52
Locatie: Lewedorp het middelpunt van Zeeland.

Re: het stoppen van Ton de Bruin en CRC voor organiseren DCR

Ongelezen bericht door Rich »

Poeh dit vind ik echt niet leuk...
vorig jaar mijn eerste clubrace gereden en vond het geweldig.
Ik hoop toch dat er een oplossing wordt gevonden tussen een ieder.

Even aan het samenvoegen van topic's geweest sorry maar er waren er 3 over het zelfde.
Groeten Rich (moderator)
Ducati 996s => 997s 147 w-pk
AfbeeldingAfbeelding
Dit ben ik
Made in Italy
PR Assen 1:59.041

Gebruikersavatar
ObeLex
donateur
donateur
Berichten: 1080
Lid geworden op: 16 sep 2003 08:41
Locatie: Wachtberg

Re: het stoppen van Ton de Bruin en CRC voor organiseren DCR

Ongelezen bericht door ObeLex »

Ik heb zo langzamerhand het vermoeden dat er familie van Steven ten Have in het bestuur zit...
Een kleine verzameling van mijn mooiste motorroutesvoor veel meer mooie routes bekijk op mijn website mijn MRA routes

Gebruikersavatar
Martwin
Donateur 2012
Donateur 2012
Berichten: 4328
Lid geworden op: 24 mei 2004 12:15
Locatie: kaas city

Re: het stoppen van Ton de Bruin en CRC voor organiseren DCR

Ongelezen bericht door Martwin »

een club icoon als vera de raadt zegt haar functie op...ik zou toch even achter mijn oren krabben...
riding a ducati is not heaven,but i`m in heaven when i`m riding my ducati.

Ducati 916s(996), Monster 1100 Evo

winnaar open B 2009
1.56.1 pole open A 2011
Pr assen 1.51.720 DQ 2012





http://www.motorkledingreparatie.nl
http://www.hyperpro.com

Gebruikersavatar
hans851
Berichten: 1187
Lid geworden op: 16 nov 2005 20:41
Locatie: Wagenberg bij Breda

Re: het stoppen van Ton de Bruin en CRC voor organiseren DCR

Ongelezen bericht door hans851 »

Ik denk dat alle leden eens achter hun oren moeten krabben.

Meer duidelijkheid van het bestuur in deze is gewenst !!

Gr Hans
Ducati 996

Gebruikersavatar
bo
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 516
Lid geworden op: 04 jul 2005 22:54
Locatie: tussen westervelde en peest

Re: het stoppen van Ton de Bruin en CRC voor organiseren DCR

Ongelezen bericht door bo »

Het is wel het jaar van het opstappen eerst regio cafe noord die het niet meer eens was met het beleid en nu dit. Wat gaat er allemaal nog gebeuren of valt de club langzaam uiteen??????????
A rat race called life
ducati 350 breedcarter
ducati 1000 circuit fiets sold
vee two squalo (te koop)
Radical

Gebruikersavatar
st4tje
Berichten: 98
Lid geworden op: 13 apr 2007 22:31
Locatie: Tolbert GR
Contacteer:

Re: het stoppen van Ton de Bruin en CRC voor organiseren DCR

Ongelezen bericht door st4tje »

Aangezien op dit forum zowel leden als ook niet leden kunnen zal het bestuur niet snel via dit medium formeel communiceren met de leden van de DCN.
Dit forum wordt welliswaar ondersteunt door de DCN maar is niet alléén voor DCN leden.
Een tweetal zaken wil ik hier wel kwijt.
Ten eerste.
DE CLUB RACE GAAT DOOR!!!!!!!
In welke vorm. We zullen zien maar zeker niet een totaal andere opzet.
Waar het om gaat is dat de leden van de Club meer aandacht krijgen op hun eigen Club Race.

Ten tweede.
Voor zover ik weet heeft het bestuur het afgelopen jaar niet één mail /brief ontvangen met vragen van leden betreffende het reilen en zeilen binnen de Club.
De e-mailadressen zijn eenvoudig te vinden achter in de Strada.
En het "op schrift" zetten van meningen en dergelijke blijkt voor menigeen geen probleem gezien de vele menigen hier op heet forum.
Jammer dat niemand het bestuur rechtstreeks aanschrijft.

Fré van Hooren.
Laatst gewijzigd door st4tje op 07 jan 2012 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
....Ook Ducati is een bewuste keus....

ST4S ABS 2003 working bike
916 1994 funbike
851 1990 er was plek voor nog één

Guest

Re: het stoppen van Ton de Bruin en CRC voor organiseren DCR

Ongelezen bericht door Guest »

Strak plan.
Ik denk dat ik dat dan maar eens ga doen.

co kroon
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 aug 2005 18:12
Locatie: doesburg

Re: het stoppen van Ton de Bruin en CRC voor organiseren DCR

Ongelezen bericht door co kroon »

st4tje schreef:Aangezien op dit forum zowel leden als ook niet leden kunnen zal het bestuur niet snel via dit medium formeel communiceren met de leden van de DCN.
Dit forum wordt welliswaar ondersteunt door de DCN maar is niet alléén voor DCN leden.
Een tweetal zaken wil ik hier wel kwijt.
Ten eerste.
DE CLUB RACE GAAT DOOR!!!!!!!
In welke vorm. We zullen zien maar zeker niet een totaal andere opzet.
Waar het om gaat is dat de leden van de Club meer aandacht krijgen op hun eigen Club Race.

Ten tweede.
Voor zover ik weet heeft het bestuur het afgelopen jaar niet één mail /brief ontvangen met vragen van leden betreffende het reilen en zeilen binnen de Club.
De e-mailadressen zijn eenvoudig te vinden achter in de Strada.
En het "op schrift" zetten van meningen en dergelijke blijkt voor menigeen geen probleem gezien de vele menigen hier op heet forum.
Jammer dat niemand het bestuur rechtstreeks aanschrijft. de factuur van de contributie weten ze wel via de mail te versturen, maar ik heb nog geen enkele reactie of toelichting mogen ontvangen over vertrekkende bestuursleden,

Fré van Hooren.
Bestuurslid DCN.
het bestuur rechtstreeks aanschrijven om te vragen om openheid van zaken te geven via mail, wat is dat voor een onzin!!
en als dan een dikke duizend man een mail stuurt ??? geven ze dan elke keer antwoord ?? Is het niet gebruikelijk dat er bij dergelijke ingrijpende gebeurtenissen
er eens een keer openheid van zaken gegeven wordt en dat het bestuur haar verantwoordelijkheid neemt en de zaak eens toelicht.

Dan moet dat maar in de Strada , alsof die niet door NIET leden gelezen kan worden, gezien jouw opmerking dat dit forum ook toegang biedt tot niet leden
lijkt het of alleen leden " het" mogen weten, Het rommelt al veel te lang binnen de gelederen van de Ducati club, en steeds meer mensen leggen hun functies neer
de tijd van alles onder het tapijt vegen lijkt mij nu wel voorbij, of gaan er dan meer koppen rollen??

Gebruikersavatar
st4tje
Berichten: 98
Lid geworden op: 13 apr 2007 22:31
Locatie: Tolbert GR
Contacteer:

Re: het stoppen van Ton de Bruin en CRC voor organiseren DCR

Ongelezen bericht door st4tje »

co kroon schreef:
st4tje schreef:Aangezien op dit forum zowel leden als ook niet leden kunnen zal het bestuur niet snel via dit medium formeel communiceren met de leden van de DCN.
Dit forum wordt welliswaar ondersteunt door de DCN maar is niet alléén voor DCN leden.
Een tweetal zaken wil ik hier wel kwijt.
Ten eerste.
DE CLUB RACE GAAT DOOR!!!!!!!
In welke vorm. We zullen zien maar zeker niet een totaal andere opzet.
Waar het om gaat is dat de leden van de Club meer aandacht krijgen op hun eigen Club Race.

Ten tweede.
Voor zover ik weet heeft het bestuur het afgelopen jaar niet één mail /brief ontvangen met vragen van leden betreffende het reilen en zeilen binnen de Club.
De e-mailadressen zijn eenvoudig te vinden achter in de Strada.
En het "op schrift" zetten van meningen en dergelijke blijkt voor menigeen geen probleem gezien de vele menigen hier op heet forum.
Jammer dat niemand het bestuur rechtstreeks aanschrijft. de factuur van de contributie weten ze wel via de mail te versturen, maar ik heb nog geen enkele reactie of toelichting mogen ontvangen over vertrekkende bestuursleden,

Fré van Hooren.
Bestuurslid DCN.
het bestuur rechtstreeks aanschrijven om te vragen om openheid van zaken te geven via mail, wat is dat voor een onzin!!
en als dan een dikke duizend man een mail stuurt ??? geven ze dan elke keer antwoord ?? Is het niet gebruikelijk dat er bij dergelijke ingrijpende gebeurtenissen
er eens een keer openheid van zaken gegeven wordt en dat het bestuur haar verantwoordelijkheid neemt en de zaak eens toelicht.

Dan moet dat maar in de Strada , alsof die niet door NIET leden gelezen kan worden, gezien jouw opmerking dat dit forum ook toegang biedt tot niet leden
lijkt het of alleen leden " het" mogen weten, Het rommelt al veel te lang binnen de gelederen van de Ducati club, en steeds meer mensen leggen hun functies neer
de tijd van alles onder het tapijt vegen lijkt mij nu wel voorbij, of gaan er dan meer koppen rollen??

Co,

De Strada is het Club blad en dus het formeel medium.
Dit in tegenstelling tot het forum.
Dat de Strada ook door niet ledengelezen wordt doet niet ter zake.
Dat was en is de strekking van mijn tweede punt.

Verder wil ik er niets meer over kwijt.

Fré.
....Ook Ducati is een bewuste keus....

ST4S ABS 2003 working bike
916 1994 funbike
851 1990 er was plek voor nog één

Dottore Desmo
Berichten: 524
Lid geworden op: 18 sep 2003 17:50
Locatie: Bakhuuz'n (Frl)
Contacteer:

Re: het stoppen van Ton de Bruin en CRC voor organiseren DCR

Ongelezen bericht door Dottore Desmo »

het bestuur rechtstreeks aanschrijven om te vragen om openheid van zaken te geven via mail, wat is dat voor een onzin!!
Motiveer de uitlating "onzin" dan eens?.. ik zie er persoonlijk niets onzinnigs in.. als ik op een evenement iemand van het bestuur tegenkom, en ik zit met vragen, dan worden ze ook gewoon beantwoordt..

wat me persoonlijk wel tegenstaat is dat sommigen hier meningen ventileren die me verre van onderbouwd lijken, en met dergelijk geouwehoer KRIJG je juist onrust in de club...
Als je niet alles weet.. dan zou ik zeggen.. hou je mening voor je.. je brengt de Club anders nog meer schade toe, tenzij dat je doel is.. ga gerust je gang, en zet jezelf te schande..

Als in dit topic door een bestuurslid wordt gemeld dat de Clubrace gewoon DOORGAAT, dan gaat ie ook door.. om even oneerbiedig te lijken.. daar hebben we Ton niet voor nodig, maar ik zal tegelijkertijd ook niet ontkennen dat Ton de afgelopen jaren veel.. nee.. Heel veel goed werk heeft gedaan voor de Club met het organiseren van de Clubrace.
Mededelingen van het bestuur omtrent deze situatie zal wel komen als het bestuur daar de tijd rijp voor acht.. vertrouw je het bestuur niet?.. hou dan hier je kop, en KOM NAAR DE ALV.. ik hoor alle jaren dat ik lid ben van de Club al zat klaagzangen.. maar degenen die dat om het hardst roepen op het forum, of bij evenementen .. die zie ik zelden bij de ALV..

Voetnoot: ondanks het feit dat ik vrijwilliger ben voor de club is bovenstaande puur mijn persoonlijke mening, en geen mededeling van het bestuur in welke vorm dan ook.. gelieve reacties op het bovenstaande dan ook aan MIJ te richten..
Afbeelding
Contactpersoon 851/888 (en andere vierklepsgevallen)
851, de eerste superbike op kenteken...
851 '92 con molto ricambi secondo mano

Plaats reactie