16' Goldentyre banden... wie kent ze?

PASO t/m ST3.
Gebruikersavatar
Joepku
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 jul 2012 13:31
Locatie: Culemborg

16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Joepku »

Hallo,

Ik ben Joep en ben 22 jaar. Ik enkele weken geleden de 750 Paso overgenomen van me pa. Hij had hem al 25 jaar en wilde hem nu (samen met een tweede 750 die voor onderdelen bestemd was) voor een appel en een ei op marktplaats weg doen. Dat vond ik zonde, aangezien hij er voor lange tijd zijn ziel en zaligheid in had gestopt. Het hoort echt bij me pa, dus ik heb hem overgenomen en ben hem nu aan het schoonmaken en nakijken. Bevalt me echt super goed tot nu toe. Ik sleutel al vanaf me 11e aan brommertjes enzo en dan is dit toch wel echt ineens een stuk anders. Anders in de zin van dat er geen bouten afbreken, kapotdraaien of vastgeroest zitten. Kut scooters en brommer :p Dit is zoveel beter.

Maar, allemaal gelul...

Ik ben me aan het inlezen in de Duc en ik merk als maar meer dat het 16' probleem toch wel een erg groot probleem is. Nu kom ik op internet allemaal verhalen tegen van de Avon banden. Maar die is groter, dus dan moet je van alles aanpassen en blablabla maar ik lees nergens iets over de ervaringen van de Goldentyre banden. Ik heb het dan over de Goldentyre GT071 160/60 ZR16 TL 68W. Voor € 174,70 te krijgen bij http://www.autobandenmarkt.nl

Weet iemand iets van die banden? Ik heb gezocht op het forum maar ik kan er niks over vinden.

Kan iemand mij vertellen of dat dit een goede optie is voor als de mijne versleten zijn?
-[ Ducati 750 Paso ]-

~hier had een hele diepzinnige tekst kunnen staan waar je over na moest denken om hem te begrijpen ~

accezz
Donateur 2012
Donateur 2012
Berichten: 2633
Lid geworden op: 28 apr 2010 11:00

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door accezz »

Welkom hier! Ik heb geen antwoord op je vraag. Wel een prachtige manier om je Duc te kopen. Van je pa, die hem al 25 jaar heeft! Nooit meer wegdoen zou ik zeggen! :good:

Gebruikersavatar
DucATIRadeon
Donateur 2010
Donateur 2010
Berichten: 4654
Lid geworden op: 13 jun 2004 16:12
Locatie: bie Azz'n
Contacteer:

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door DucATIRadeon »

A moi kerel!

leuk dat je zo aan je (eerste?) duc komt. genoeg kennis hier te vinden en te overleggen/discussieren!

enkele forumleden hadden deze band(en) ook al gevonden maar omdat ze woonachtig zijn in Dld zitten ze met de TüV keuring. er moet iets te vinden zijn hierover op dit forum, het is een kwestie van (beter) zoeken.

suc6!
Arthur
ducati 175 TS 1959
ducati 350 GTL 1975
ducati 500 GTL 1976
ducati 500 Desmo racer 1979
ducati 350 GTV 1980
KTM 990 SMT 2012
Royal Enfield 500 Bullet 2001
http://www.panigaletwins.nl
https://www.avtworks.nl (uc)

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door surfroy01 »

Neem aan dat je dit al op google tegen gekomen bent? lijkt mij opzich geen onbetrouwbaar merk en qua design zien de bandjes er goed uit.

11.06.2012: Neue Ducati-Reifenmodelle bei Delticom/Pnebo
Ducati Paso 906, Ducati Sport 900 oder Ducati Laguna 750: Wer auf der Suche nach passenden Reifen für sein Ducati-Schätzchen mit Baujahr in den 1980er Jahren war, wurde in den letzten Jahren von der Reifenindustrie eher enttäuscht. Nun gibt es gute Nachrichten von GoldenTyre: Die renommierte italienische Reifenmarke hat sich dieser Nachfrage des Marktes angenommen und baut nunmehr mit den Profilen GT 070 (Vorderrad) und GT 071 (Hinterrad) in Radial-Bauweise moderne Pneus für die heiß geliebten Motorräder aus Bologna, die bisher immer öfter, mangels passender Bereifung, ihr Dasein in so mancher Garage fristen mussten.

Neue Größen: GoldenTyre erfreut Ducati-Liebhaber

Ab sofort sind die neuen Ducati-Reifen nun „frisch gebacken“ auf Lager des GoldenTyre Deutschland-Importeurs und über die Vertriebswege der Delticom und Pnebo erhältlich.

Händler beziehen die neuen Ducati-Reifen über den Pnebo-Großhandelsshop www.pnebo.de. Endkunden können den GT 070 und GT 071 europaweit über die MotorradreifenDirekt-Shops wie www.MotorradreifenDirekt.de ordern.
Mit der Neuauflage dieser Reifengröße in radialer Bauweise speziell für Ducati-Youngtimer erweitert die Pnebo ihr attraktives Sortiment der renommierten Reifenmarke aus der italienischen Toskana.
Ab Juni sind folgende neue Dimensionen erhältlich:
Vorderrad Profil (GT 070) in 130/60 ZR16 TL 58W
Hinterrad Profil (GT 071) in 160/60 ZR16 TL 68W

Diese Reifenpaarung passt auf Ducati-Modelle wie z.B.
â—¦750 Laguna Seca (Baujahr 1987 - 1989)
◦750 Paso (Bj. 1986 – 1990)
â—¦750 Santa Monica (Bj. 1988)
◦750 Sport (Bj. 1988 – 1990)
◦851 Super Bike (Bj. 1988 – 1989)
â—¦900 Sport (Bj. 1990)
◦906 Paso (Bj. 1989 – 1992)
â—¦Ducati 750 F1 Montjuich (Bj. 1987)
◦Bimota DB1 (Bj. 1985 – 1987)

In Deutschland kann diese GoldenTyre-Reifenpaarung für die genannten Ducati/Bimota-Modelle umgehend per Einzelabnahme und Vorführung beim TÜV eingetragen und gefahren werden. Generelle Freigaben, die individuelle Einzelabnahmen überflüssig machen, sind derzeit in Arbeit.
Mit den neuen Ducati-Größen erweitert die Marke GoldenTyre, die als reine Offroadmarke gestartet war, konsequent ihr Sortiment auch weiter in Richtung Straße. Entsprechend kann Exklusiv-Importeur Pnebo/Delticom seit Jahresbeginn 2012 ihr Reifen-Angebot der italienischen Marke immer wieder mit nachgefragten Straßen-Motorradreifen ergänzen – darunter der Rollerreifen GT 070 und GT 071 in 15“ Radialbauweise, der neue GT 70M für die kultige Honda Dax sowie die Straßen-Enduroreifen GT 201 in Diagonal und Radialbauweise.

Jens Engelking, Geschäftsführer der Pnebo GmbH und verantwortlich für den Exklusivvertrieb der Marke GoldenTyre in Deutschland, freut sich über den Zuwachs in der GoldenTyre-Familie: „Nicht nur professionelle Offroad-Piloten und ambitionierte Hobbyfahrer, sondern auch immer mehr private Zweiradfahrer schätzen unser Material – GoldenTyre ist auf der Straße angekommen.“

Informationen zum Produkt: www.goldentyre.de

GoldenTyre ist im nationalen und internationalen Offroad-Rennsport etabliert und in der Offroad-Szene ein fester Begriff. Die renommierte Reifenmarke aus „Bella Italia“ stattet mehrere nationale und internationale Top-Teams und Fahrer der Motocross-Weltmeisterschaft, Europameisterschaft sowie der nationalen Masters-Serie aus. Als Lieferant (Einheitsreifen) für die Supermoto Europa- und Weltmeisterschaft ist GoldenTyre ebenfalls auf internationaler Bühne auf höchstem Niveau erfolgreich unterwegs. Auch in Deutschland wachsen die Fangemeinde des Motocross- und Endurosports und damit der Bedarf an entsprechender Bereifung. Das Produktportfolio von GoldenTyre umfasst eine Vielzahl an Bereifungsmöglichkeiten für unterschiedliche Fahrbahnbeschaffenheiten: Motocross, Minicross, Enduro, Mousse, Scooter Supermoto und Transportreifen.


Der Exklusiv-Vertrieb von GoldenTyre erfolgt über die Delticom/Pnebo www.pnebo.de.
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Gebruikersavatar
Redhead
Donateur 2012
Donateur 2012
Berichten: 523
Lid geworden op: 17 jun 2012 19:28
Locatie: Almere

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Redhead »

Welkom :bye:

Mooi dat je die Paso aan de gang gaat houden.
Michelin heeft ook nog wel een maatje dacht ik.
AfbeeldingST2 '98

VT500C '83
907i.e. '92
SRX-600 [3SX] '90
SRX-600 [1JL] '86

Gebruikersavatar
hawa ncr
donateur
donateur
Berichten: 1093
Lid geworden op: 12 sep 2006 22:34
Locatie: Koekange

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door hawa ncr »

Redhead schreef:Welkom :bye:

Mooi dat je die Paso aan de gang gaat houden.
Michelin heeft ook nog wel een maatje dacht ik.
Nope, al jaaaren niet meer. (Michelin)

De Golden shower banden uit china zijn al vaker inderdaad besproken, maar wat ik begrepen heb is dat ze tijden de tuv proeven bij hogere snelheden ploften..
Ducati 900sl 1992
Ducati 1000ds supertwin circuitracer

Gebruikersavatar
Joepku
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 jul 2012 13:31
Locatie: Culemborg

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Joepku »

De Golden Shower banden...? xD
Jij wilt geen Golden Shower ontvangen hoor :p

Ze zijn ontworpen in Italie en gemaakt in Korea. Althans, dat las ik.
Dus ik weet niet over welke banden je het hebt, tenzij er echt Golden Shower banden bestaan... :p

Bedankt voor hulp tot dusver ;)
-[ Ducati 750 Paso ]-

~hier had een hele diepzinnige tekst kunnen staan waar je over na moest denken om hem te begrijpen ~

Gebruikersavatar
Redhead
Donateur 2012
Donateur 2012
Berichten: 523
Lid geworden op: 17 jun 2012 19:28
Locatie: Almere

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Redhead »

AfbeeldingST2 '98

VT500C '83
907i.e. '92
SRX-600 [3SX] '90
SRX-600 [1JL] '86

Gebruikersavatar
Joepku
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 jul 2012 13:31
Locatie: Culemborg

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Joepku »

Klopt, maar dat zijn 150/80/16 banden en ik wil 160/60/16. Dan hoeft er niks aangepast te worden en is het zoals het ooit bedacht was en hoorden. Super bedankt voor het meedenken, maar ik probeer wat meer info te krijgen over de Goldentyre ;)
-[ Ducati 750 Paso ]-

~hier had een hele diepzinnige tekst kunnen staan waar je over na moest denken om hem te begrijpen ~

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door surfroy01 »

hawa ncr schreef:
Redhead schreef:Welkom :bye:

Mooi dat je die Paso aan de gang gaat houden.
Michelin heeft ook nog wel een maatje dacht ik.
Nope, al jaaaren niet meer. (Michelin)

De Golden shower banden uit china zijn al vaker inderdaad besproken, maar wat ik begrepen heb is dat ze tijden de tuv proeven bij hogere snelheden ploften..
Krijg de indruk dat ze TUV goed gekeurd zijn, lijkt me sterk dat ze ploffende banden toestaan bij onze grundliche oosterburen.......
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Gebruikersavatar
hawa ncr
donateur
donateur
Berichten: 1093
Lid geworden op: 12 sep 2006 22:34
Locatie: Koekange

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door hawa ncr »

Er was hier ooit al eens een topic over, maar helaas is deze verwijderd.
Op google kun je hem nog wel terugvinden(zie copy uit Google)

Te koop Paso 906 incl set banden - DucatiFora.comwww.ducatifora.com/dutchforum/viewtopic.php?f=44&t...In cacheNiet nuttig? U kunt resultaten van http://www.ducatifora.com blokkeren wanneer u bent aangemeld voor zoeken.www.ducatifora.com
Alle resultaten van http://www.ducatifora.com blokkeren
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
10 berichten - 5 auteurs - 11 april
Omdat ik zelf te weinig op mijn paso 906 uit 1991 rijd, wil ik hem .... Ben al in vergevorderd stadium met Goldentyre bezig,maar tijdens TÃœV-test ...



Helaas stopt de tekst net waar hij beschrijft dat ze ploffen tijdens de testen, mischien leest de oude topicstarter mee en kan hij nog uitleggen waar dit bericht op gebasseerd was.
Ducati 900sl 1992
Ducati 1000ds supertwin circuitracer

doctercolor
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2013 09:19

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door doctercolor »

http://www.goldentyreracing.com/index_ita_norm.htm

die al gecheckt? banden te krijgen lijkt me dus...

zelf een Ducati 906 paso op het oog :-)

Gebruikersavatar
mkm
donateur
donateur
Berichten: 5414
Lid geworden op: 03 apr 2009 19:55
Locatie: Dordrecht

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door mkm »

Volgens mij is de nieuwe s20 ook in 16 inch leverbaar.
Las zoiets bij een verhaaltje over de eerste fireblades.
Tweeklepspower!

1100 MONSTER

Bezoek ook de Dutch Ducati Monster Group op Facebook.
of Ducati Fans Nederland, Dutch Ducati Tech etc.
https://www.facebook.com/groups/695593473831396/

Gebruikersavatar
DucATIRadeon
Donateur 2010
Donateur 2010
Berichten: 4654
Lid geworden op: 13 jun 2004 16:12
Locatie: bie Azz'n
Contacteer:

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door DucATIRadeon »

voorband is niet zo'n probleem, het is de achterband dat moeilijkheden oplevert qua leveranciers...
ducati 175 TS 1959
ducati 350 GTL 1975
ducati 500 GTL 1976
ducati 500 Desmo racer 1979
ducati 350 GTV 1980
KTM 990 SMT 2012
Royal Enfield 500 Bullet 2001
http://www.panigaletwins.nl
https://www.avtworks.nl (uc)

iyacud
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 nov 2007 19:57

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door iyacud »

Hallo.

Ik kan je nog wel aan goede gebruikte banden helpen.
Heb ze ook op voorraad gelegt,om deze reden.

vr.gr. Harry.

Gebruikersavatar
Joepku
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 jul 2012 13:31
Locatie: Culemborg

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Joepku »

Ik heb (eindelijk) een review gevonden van de banden. Het is wat beknopt maar het is de eerste en enigste ervaring van een gebruiker die ik vind over de banden.

http://forums.ducatipaso.org/viewtopic. ... 3&start=30

Klinkt wel goed dus. Nog een paar loonstrookjes en dan ga ik ze maar eens bestellen denk ik :)


@iyacud wat heb je liggen dan? Hoeveel wil je er voor hebben en hoe heb je ze opgeslagen dan?
-[ Ducati 750 Paso ]-

~hier had een hele diepzinnige tekst kunnen staan waar je over na moest denken om hem te begrijpen ~

Gebruikersavatar
Ducolaf
Berichten: 257
Lid geworden op: 14 mei 2008 17:26
Locatie: Twente omgeving
Contacteer:

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Ducolaf »

https://www.facebook.com/groups/ducatipasoists/ wordt ook veel gedeeld, iets actueler dan het paso forum op het moment. http://forums.ducatipaso.org/viewtopic. ... yre#p46303

Zijn er inmiddels een aantal die er mee rijden echter verkrijgbaarheid is niet overal even gemakkelijk buiten de EU.
Logic will get you from A to B
Imagination will get you anywhere
A. Einstein

Gebruikersavatar
nove.zero.sei
Berichten: 887
Lid geworden op: 24 okt 2012 20:32

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door nove.zero.sei »

Gisteren op de Tamburinidag in Lewedorp stond er een 906 met tenminste één Goldentyre voorband, achterband heb ik niet naar gekeken maar neem aan dat het een set zal zijn geweest ... heb de berijd(st)er helaas niet gesproken, maar wellicht zit deze op het forum en kan hij/zij eens aangeven wat de ervaringen zijn. Bijgaand een foto van de Paso (met dank aan de fotograaf):
1 Golden tyre.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Sjoerd
Ducati 906 Paso - ´92

Dottore Desmo
Berichten: 524
Lid geworden op: 18 sep 2003 17:50
Locatie: Bakhuuz'n (Frl)
Contacteer:

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Dottore Desmo »

Ik heb dan wel geen Paso, maar een 750 Sport. een Dikke-Banden-Racer dus..
als je rondstruint over het web kom je wel berichten over deze banden tegen op andere fora.. waaronder de volgende:
Hello Everybody,

Just picked up my DB1SR from the garage this morning after a full service which also included overhauled front and rear suspension by Ohlins and new tyres - what a difference the new tyres make. The difference is like night and day upon comparison to the old 2004 Michelins! It is actually enjoyable to drive the bike on long sweeping curves out in the countryside...

With the help of the mechanic at the garage my old 750 Paso will be brought back to life during the winter and the new tyres are ready and waiting...

Going out for another ride in a few moments... Life is good, for the time being at least... :thumbup:

Cheers,

Mark
Grip, Grip and Grip :lol:

Now I really drive my bike, movements left/right are quickly :thumbup:
and tyres very soft (hope they will not degrade to quikly :banghead: )

buy these tires if you can
:cool: :cool: :cool:
Kortom.. 't lijkt erop dat deze banden het minimaal net zo goed doen als dat ze eruit zien..
Ik was al goed te spreken over de oude Michelins, mogelijk zijn deze nog beter, en zal de 750 er mee rijden zoals ze nog nooit gedaan heeft
Afbeelding
Contactpersoon 851/888 (en andere vierklepsgevallen)
851, de eerste superbike op kenteken...
851 '92 con molto ricambi secondo mano

Gebruikersavatar
Joepku
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 jul 2012 13:31
Locatie: Culemborg

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Joepku »

Oke, klinkt goed!!! :D Bedankt voor het zoeken!
Nog even sparen en dan ga ik ze bestellen denk ik :)
-[ Ducati 750 Paso ]-

~hier had een hele diepzinnige tekst kunnen staan waar je over na moest denken om hem te begrijpen ~

Gebruikersavatar
Joepku
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 jul 2012 13:31
Locatie: Culemborg

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Joepku »

w a u w .....

Sinds gisteravond liggen ze er onder bij m'n Paso. En jeetje wat een verschil!!!
Alleen is het misschien niet helemaal eerlijk dat ik mijn mening hier neer zet.
Naast de Paso en de lesmotor heb ik nog geen 50 km gereden op andere motoren.
En dus ook niets met andere banden. En de banden die onder de Paso lagen waren uit 1997.
Ja, écht... uit 1997. Voor niet veel profiel meer en beide harder dan de uitspraken van een militante moslim.
Maar nu liggen de GT 070 en 071 er onder en is het echt een wereld van verschil. Hij 'valt' veel fijner de bocht in en is
gemakkelijker en fijner te handelen. Mijn vorige voorband was wat 'platter'. Deze is ronder als het ware. Ik denk dat ik dat tot nu toe vooral heb gemerkt.
Maar ik heb gisteravond niet veel km's kunnen maken omdat het al donker was voordat ze er onder lagen. Maar het is nu lekker weer dus straks de dijkjes maar even op gaan :)
De banden zien er verder erg netjes uit! Afwerking is prima en ze lijken zo op het eerste oog van prima kwaliteit.
Ik had ze besteld via autobandenmarkt.nl en ik had ze na een klein weekje in m'n handen.
Rutte zal wel blij met me zijn want ze kostte bij elkaar € 350,-
-[ Ducati 750 Paso ]-

~hier had een hele diepzinnige tekst kunnen staan waar je over na moest denken om hem te begrijpen ~

Dottore Desmo
Berichten: 524
Lid geworden op: 18 sep 2003 17:50
Locatie: Bakhuuz'n (Frl)
Contacteer:

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Dottore Desmo »

't feit dat je na weinig kilometers al zo enthousiast bent over deze banden, dat is alleen maar positief te noemen.. immers.. je moet altijd even wennen aan nieuwe banden, van een ander type...

Blijkbaar wennen ze snel.. en da's mooi.. die Michelins.. ja.. da's inderdaad geen rubber.. maar meer "Buigzaam Bakeliet".. als je een burnout maakt, slijt de straat harder dan je banden.. :)

Ik ga ze binnenkort ook bestellen voor mijn 750 Sport.. de oorspronkelijke Michelin voorband is inderdaad wat "vierkant" te noemen.. hetgeen zorgt voor een flinke dosis chatter als je'm op een circuit flink op zijn lazer geeft.. de Pirelli MP 7 was toen voor deze machine de betere band.. maar Pirelli stopte helaas al heel vroeg met de productie..
Afbeelding
Contactpersoon 851/888 (en andere vierklepsgevallen)
851, de eerste superbike op kenteken...
851 '92 con molto ricambi secondo mano

Gebruikersavatar
roa_harmusial
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 feb 2012 02:04
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door roa_harmusial »

Was weer een mooie dag Joep. 2 ducs op dezelfde locatie :)
Ducati 999 Biposto (2003)
Ducati 750SS i.e. Carenata (2002) verkocht

http://www.rh-image.nl

Gebruikersavatar
Joepku
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 jul 2012 13:31
Locatie: Culemborg

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Joepku »

uhu, dat zeker. Staat er ten minste ook een keer iets moois voor de werkplaats :p
-[ Ducati 750 Paso ]-

~hier had een hele diepzinnige tekst kunnen staan waar je over na moest denken om hem te begrijpen ~

Dottore Desmo
Berichten: 524
Lid geworden op: 18 sep 2003 17:50
Locatie: Bakhuuz'n (Frl)
Contacteer:

Re: 16' Goldentyre banden... wie kent ze?

Ongelezen bericht door Dottore Desmo »

ok.. 't is een oud draadje.. maar ik heb ze zojuist besteld.. bij Oponeo.. 280,- voor een setje.. laat ze monteren als ze binnen zijn.. en over 2 weekjes sowieso de eerste lange rit.. Monsterdag.. er zitten nog wel een paar leuke bochten in de route.. en hier in Friesland, waar ik tegenwoordig woon, weet ik ook wel een paar mooie stuurweggetjes..

Ik ga ze testen.. en ik deel mijn bevindingen zo spoedig mogelijk.. Stay Tuned..

de "alternatieven" 130/70-16 en 150/80-16.. nee.. daar zie ik eerlijk gezegd niets in.. ik was al goed te spreken over de oude bakelieten michelins, en de mensen waar ik veel mee samen rij, weten hoe je met die oude krengen te keer kon gaan.. ben heel benieuwd nara de Golden Tyres GT70 en GT71..
Afbeelding
Contactpersoon 851/888 (en andere vierklepsgevallen)
851, de eerste superbike op kenteken...
851 '92 con molto ricambi secondo mano

Plaats reactie