3 lampje branden. Dashboard monster 1000 2004

zowel het originele model van 400 t/m S4RS, de tweede generatie van 696 - 1100 evo en de derde generatie met de 821 en 1200(S)
Wilbuu
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2019 16:06

3 lampje branden. Dashboard monster 1000 2004

Ongelezen bericht door Wilbuu »

:no: Hoi allen,
Mijn Ducati monster 1000 ie start niet meer. De volgende lampjes branden op mijn dashboard als ik de sleutel omdraai in het contact. Olie, neutraal(ook als deze in een versnelling staat) en het geel/oranje lichtje in het midden onderaan. Ik had problemen met mijn killswitch. Deze maakten geen contact. Weer vast gezet, mee gereden alles in orde. De volgende morgen was er olie uitgelopen( overstort?) en de Ducati maakt wel contact maar
Startmotor slaat helemaal niet meer aan :( iemand bekend met dit fenomeen?

Alvast bedankt voor jullie reacties. Groet Wilko

Gebruikersavatar
TinTin
donateur
donateur
Berichten: 6489
Lid geworden op: 08 okt 2008 22:02

Re: 3 lampje branden. Dashboard monster 1000 2004

Ongelezen bericht door TinTin »

poeh, dat klinkt als een bak problemen. Wanneer heeft je Duc voor het laatst onderhoud bij een dealer gehad?
"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"

Gebruikersavatar
ghulst
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 mei 2019 21:48
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: 3 lampje branden. Dashboard monster 1000 2004

Ongelezen bericht door ghulst »

Ik weet eigenlijk niets van monsters, maar op basis van andere motoren die ik gehad heb, zou ik denken dat het blijven branden van het neutraal lampje een probleem is met die sensor. Je killswitch had je aangepakt, zei je. Heb je ook geprobeerd om die even door te verbinden? Die zou een prima oorzaak kunnen zijn van het niet aanslaan van de startmotor. De olie kan hier gewoon los van staan...
1994 Ducati 600 SS

Plaats reactie