Nieuwe (2e Hands) monster Gekocht

zowel het originele model van 400 t/m S4RS, de tweede generatie van 696 - 1100 evo en de derde generatie met de 821 en 1200(S)
Barry Dietz
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mei 2020 13:16

Nieuwe (2e Hands) monster Gekocht

Ongelezen bericht door Barry Dietz »

Blij met mijn monster S4 uit 2001. Sinds 3 weken in bezit en reed Top.

Helaas Sinds eergisteren houdt hij in, Voelt helemaal afgeknepen, geluid is gelijk na starten anders, slaat snel af en eerlijk gezegd durf ik er niet meer mee te rijden. Druk op de uitlaten is wel gelijk. Denkt iemand te weten wat het is?
Volledige onderhoudshistorie bij en is echt van een liefhebber geweest.

Kan pas 3 juni bij Duc Adam terecht dus dacht misschien is er iemand die weet wat het is en bereid is mij te helpen. Mocht het iets kleins zijn dan hoef ik geen twee weken te wachten met dit mooie weer om te rijden. Denk dat iedereen hier begrijpt dat dat vervelend is. Eventueel tegen betaling.

0637293397

Groetjes Barry
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
Haci
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 aug 2017 13:46

Re: Nieuwe (2e Hands) monster Gekocht

Ongelezen bericht door Haci »

Hallo Barry,

Is het probleem al verholpen? Weet je ook wat eraan mankeerde?
749, 696, S4 en nu een S4RS

Barry Dietz
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mei 2020 13:16

Re: Nieuwe (2e Hands) monster Gekocht

Ongelezen bericht door Barry Dietz »

Nou probleem was verholpen dacht ik tot net.

Na drie weken kon ik terecht bij Ducati Amsterdam. Vriendelijke mensen overigens.
Het leek de rechter stuurschakelaar te zijn die draadbreuken vertoonde. Die is vervangen. Ongeveer 150 km lekker gereden en sinds vandaag weer hetzelfde probleem terug. Ik moet eerlijk bekennen dat ondanks dat ie weer goed/beter liep na het vervangen van die schakelaar ik toch het idee heb dat hij in de eerste week dat ik hem had Gekocht veel feller was.
De motor klinkt anders (dof) stinkt naar benzine weinig vermogen en slaat snel af. Bougies vonkte wel en zijn schoongemaakt. Waren wel vies.
Heeft iemand een idee.
Morgen maar weer een afspraak maken.

Monsterduuk
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 sep 2021 17:35

Re: Nieuwe (2e Hands) monster Gekocht

Ongelezen bericht door Monsterduuk »

Jee, wat vervelend. Bedrading is altijd een heikel punt bij italianen. Verder is het niet verstandig om de motor af te zetten middels de (rode) noodknop. Gewoon kontaktsleutel omdraaien is veel verstandiger. Ik zag dit de vorige eigenaar van mijn Monster ook regelmatig doen. Ik heb er niet zo'n goede ervaringen mee..

Erik Timmerman
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2021 23:03

Re: Nieuwe (2e Hands) monster Gekocht

Ongelezen bericht door Erik Timmerman »

Gewoon naar Biggelaar gaan.

Plaats reactie