S4 problemen / Rookontwikkeling na eerdere storing

zowel het originele model van 400 t/m S4RS, de tweede generatie van 696 - 1100 evo en de derde generatie met de 821 en 1200(S)
Barry Dietz
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mei 2020 13:16

S4 problemen / Rookontwikkeling na eerdere storing

Ongelezen bericht door Barry Dietz »

Na drie weken kon ik terecht bij Ducati Amsterdam. Vriendelijke mensen overigens.
Het leek de rechter stuurschakelaar te zijn die draadbreuken vertoonde. Die is vervangen. Ongeveer 150 km lekker gereden en sinds vandaag weer hetzelfde probleem terug. Ik moet eerlijk bekennen dat ondanks dat ie weer goed/beter liep na het vervangen van die schakelaar ik toch het idee heb dat hij in de eerste week dat ik hem had Gekocht veel feller was.
De motor klinkt anders (dof) stinkt naar benzine weinig vermogen en slaat snel af. Bougies vonkte wel en zijn schoongemaakt. Waren wel vies.

Vanmiddag contact gehad met Duc Adam. Vroegen mij de tankdop even te openen ivm beluchting , leek te werken maar na drie min weer zelfde problemen.

Toen werd het echt schrikken aangezien er rook onder mijn tank vandaan kwam. Heb het gefilmd en zal het proberen te uploaden. Iemand naar aanleiding van dit verhaal en de beelden een idee?

Ik mag hem wel dinsdag (ipv drie weken wachttijd) neerzetten bij Duc Adam omdat hij daar net vandaan komt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
fedde71
donateur
donateur
Berichten: 4510
Lid geworden op: 05 jun 2011 11:05

Re: S4 problemen / Rookontwikkeling na eerdere storing

Ongelezen bericht door fedde71 »

dat is even schrikken. Succes ermee, ik kan je verder niet op weg helpen naar de oplossing helaas.
Fast Fedde from Fryslân Ducati ST2 1998
www.tibomotorparts.nl

Plaats reactie