Bluetooth koppeling met Mulstistrada voor muziek

620, 1200 S, 1200 S D|air
Gebruikersavatar
MultiMarco
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2016 16:01

Bluetooth koppeling met Mulstistrada voor muziek

Ongelezen bericht door MultiMarco »

Hallo allen,

Ik heb een MS 1200S + een iPhone6s + Bragi bluetooth oordoppen.
Het lukt mij om:
1. iPhone6s + Bragi oordoppen te koppelen = muziek luisteren
2. iPhone6s + Multistrada te koppelen = zichtbaar op dashboard
3. Bragi oordoppen Multistrada te koppelen = zichtbaar op dashboard

Het lukt me ook om de muziekplayer op het dashboard te activeren, want ik zie de playknop verschijnen.
Nu zou ik (naar ik zou verwachten) m'n iPhone muziekplayer zou moeten kunnen bedienen, toch?

Nou, dat lukt me dus niet...

Er gebeurt wel iets, want als ik de iPhone muziek rechtstreeks naar de oordoppen stuur, gaat het goed.
Zodra ik dan op de Duc de muziekplayer op het dashboard activeer en op "play" druk, dan wordt de geluidskoppeling verbroken.

Ik heb ook de Bluetooth koppeling van m'n oordoppen uit m'n iPhone verwijderd, zodat er maar 1 bluetooth verbinding met 1 apparaat kan zijn, namelijk tussen Duc en oordoppen.

Wat ik ook probeer, ik krijg het NIET werkend, echt frusterend.
Ik dacht geen nitwit te zijn op dit gebied, maar zijn er mensen met dezelfde ervaring en/of een oplossing?

Gebruikersavatar
Duclaasie
Berichten: 1718
Lid geworden op: 26 mei 2011 18:29
Locatie: Willemsoord

Re: Bluetooth koppeling met Mulstistrada voor muziek

Ongelezen bericht door Duclaasie »

Als ik het zo hoor wil jij twee koppelingen tegelijk met je telefoon, dat kun je volgens mij gewoon vergeten. Bedrade oordoppen zou wel moeten werken.
Proud to be Loud

Gebruikersavatar
MultiMarco
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2016 16:01

Re: Bluetooth koppeling met Mulstistrada voor muziek

Ongelezen bericht door MultiMarco »

Hi Duclaasie,

Nee dat is het juist; ik gooi juist de koppeling tussen oordoppen en telefoon eruit, om conflicten te voorkomen.
Dus de telefoon is gekoppeld met de MultiStrada (zichtbaar blauw opgelichte koppeling op dashboard met telefoon-icoontje).
Ook zijn de oordoppen gekoppeld met de MultiStrada (zichtbaar blauw opgelichte koppeling op dashboard met headset-icoontje R van Rider)

Plaats reactie