Nieuwe eigenaar Ducati Zaltbommel

Voor moderne Ducati (superbike, supersport, sporttouring, monster, multistrada, etc) gerelateerde onderwerpen die niet in de andere fora passen. DUS GEEN TECHNISCHE VRAGEN OF OPMERKINGEN!
Gebruikersavatar
Maykel
Donateur 2010
Donateur 2010
Berichten: 2816
Lid geworden op: 15 jun 2009 20:44
Locatie: Tilburg aan de Moezel

Nieuwe eigenaar Ducati Zaltbommel

Ongelezen bericht door Maykel »

Ronald van Vliet nieuwe eigenaar Ducati

Vanaf 1 juni 2016 zal Ducati Zaltbommel in andere handen overgaan, als Ronald van Vliet het bekendste en grootste Ducati-dealerschap van Nederland overneemt van Hans van der Heijden.

Het niveau van kennis van- en liefde voor het merk blijft overigens geheel hetzelfde, Van Vliet racet immers al jaren in de hoogste regionen van de Dutch Ducati Challenge en heeft dan ook puur “Ducati-bloed” door zijn aderen stromen. Met Ronald van Vliet (46) krijgt Ducati Zaltbommel dan ook niet alleen een ‘fan’ van het iconische motormerk aan het roer, maar ook een ervaren motorondernemer met een bijzondere achtergrond. Van Vliet was immers lang werkzaam in de IT maar raakte besmet met het racevirus, waarbij hij direct gegrepen werd door de passie, beleving en vooral snelheid van de Ducati’s. Al snel was hij één van de coureurs die in de Ducati Cup voor de podiumplaatsen reed, zowel in Nederland als bij wedstrijden in heel Europa. Enige jaren geleden startte hij een eigen motorzaak, die vooral zéér succesvol was in de markt van sportieve motoren. Om daarin door te groeien kon er eigenlijk maar één ding gebeuren; als je over sportieve motoren praat kom je immers automatisch bij Ducati uit.

Hans van der Heijden jr. draagt het stokje dan ook met een gerust hart over. Zijn vader Hans Sr. begon in 1979 met de motorzaak, waarop ze in 2000 dealer van het Italiaanse merk uit Bologna werden. Hans Jr. nam in 2008 de zaak over maar begon ook een motoverhuurbedrijf in Spanje. Junior daarover: “het gaat zo goed in Spanje dat ik op een gegeven moment een keuze moest maken voor de zaak in Nederland of die in Spanje. Toen ik in contact kwam met Ronald van Vliet had ik er gelijk een goed gevoel bij dat hij de juist kandidaat was om de zaak voort te zetten op de weg die wij zijn ingeslagen. Door hem kunnen mijn ouders en ik de zaak met een gerust hart achterlaten en ons helemaal op de verhuur van Ducati’s in Spanje concentreren. Het gaat nu al erg goed met Ducati Zaltbommel, maar Ronald kan er met een frisse blik vast nog iets veel mooiers van maken!“

Ronald van Vliet over zijn nieuwe rol bij Ducati Zaltbommel: “toen deze kans voorbij kwam vielen er zoveel puzzelstukjes in elkaar dat ik echt geen nee meer kon zeggen. Als liefhebber, coureur, ondernemer en motorrijder is er geen mooiere motorzaak dan Ducati Zaltbommel. Dat ik deze kans krijg is dan ook geweldig, samen met het bekende personeel gaan we er straks ook gelijk volgas tegenaan. De eerste tijd zal Hans Jr. me nog bijstaan, zo is het een overname die zowel voor de familie Van der Heijden als mijzelf ideaal is. Ik wil graag de passie en beleving die bij dit schitterende merk horen voor nog mensen voelbaar maken, in dat kleine stukje Italië in Zaltbommel.”







http://www.nieuwsmotor.nl/motorbranche/ ... zaltbommel
Afbeelding

Gebruikersavatar
Alex64
donateur
donateur
Berichten: 1159
Lid geworden op: 10 apr 2013 23:50
Locatie: Drunen

Re: Nieuwe eigenaar Ducati Zaltbommel

Ongelezen bericht door Alex64 »

Ik had het ook al gelezen, ik hoop vooral dat Maarten blijft.

jerry 1098
Berichten: 303
Lid geworden op: 26 apr 2015 08:59

Re: Nieuwe eigenaar Ducati Zaltbommel

Ongelezen bericht door jerry 1098 »

Ik ook,hoorde het een week of wat geleden van arie molenaar.ik hoop dat ze idd allemaal blijven(mark en hendry zijn ook prima monteurs!)
ex monster S2R 800

Gebruikersavatar
Maykel
Donateur 2010
Donateur 2010
Berichten: 2816
Lid geworden op: 15 jun 2009 20:44
Locatie: Tilburg aan de Moezel

Re: Nieuwe eigenaar Ducati Zaltbommel

Ongelezen bericht door Maykel »

Als de baas netjes en goed is voor het personeel én hart voor de zaak heeft, dan is er niets aan de hand.
Lijkt me geen probleem, aangezien de nieuwe bewindvoerder een Ducatist lijkt..

edit: typo
Laatst gewijzigd door Maykel op 27 mei 2016 13:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

jerry 1098
Berichten: 303
Lid geworden op: 26 apr 2015 08:59

Re: Nieuwe eigenaar Ducati Zaltbommel

Ongelezen bericht door jerry 1098 »

ben er 8 juni dus ga het snel meemaken!
ex monster S2R 800

Plaats reactie