Slechte ervaring Jager motoren Hoogeveen!

Voor moderne Ducati (superbike, supersport, sporttouring, monster, multistrada, etc) gerelateerde onderwerpen die niet in de andere fora passen. DUS GEEN TECHNISCHE VRAGEN OF OPMERKINGEN!
Gebruikersavatar
NIESJE27
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 jun 2016 19:47

Slechte ervaring Jager motoren Hoogeveen!

Ongelezen bericht door NIESJE27 »

Wilde jullie even waarschuwen! Slechte zaak! Mijn ducati bij Jager motoren uit hoogeveen gekocht, mooie motor werd mij verteld door de verkoper. Toch bleken er kort na aankoop scheurtjes in het frame tezitten, bijzonder slechte medewerking en uiteindelijk zelf een nieuw frame geregeld. :angry:
Ducati 750 SS 92

Kuncing
donateur
donateur
Berichten: 4141
Lid geworden op: 28 apr 2005 18:06
Locatie: Rand v. Teutoburger Wald
Contacteer:

Re: Slechte ervaring Jager motoren Hoogeveen!

Ongelezen bericht door Kuncing »

Op zich inderdaad slecht. De scheurtjes in het frame bij de 91-97 supersportjes zijn een bekend punt.
Maar Jager is geen Ducati-dealer. Wisten ze dit wel? Was het al bij de koop, of zijn ze later ontstaan?

Heb je dit probleem bij hen neergelegd, en zo ja, hoe reageerden ze?
Overal worden fouten gemaakt. Het gaat erom hoe deze worden opgelost.

Edit: ik las in een ander topic alleen dat ze 'veel te moeilijk' doen. Wat is 'veel te moeilijk'?
Het is heel gemakkelijk om een zaak op deze manier af te kraken, maar op dit forum niet echt gebruikelijk. Zeker niet zonder een beetje onderbouwing.

Gebruikersavatar
wzwet
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 sep 2003 20:01
Locatie: Enschede

Re: Slechte ervaring Jager motoren Hoogeveen!

Ongelezen bericht door wzwet »

Veel rijplezier nu.....
Early to bed, early to rise, makes a man healthy, wealthy, and wise

Ducati 888 superbike, Honda VFR800 vtec

jerry 1098
Berichten: 303
Lid geworden op: 26 apr 2015 08:59

Re: Slechte ervaring Jager motoren Hoogeveen!

Ongelezen bericht door jerry 1098 »

heb er ooit eens naar een 1098s gekeken,zou een motor van imand uit groningen zijn geweest en onderhouden bij HdeB.na kenteken controle bleek de motor uit engeland te komen en bij HdeB hadden ze nooit een motor met dat kenteken in onderhoud gehad,wel wist men te vertellen dat er veel rommel met achterstallig onderhoud vandaan komt.meteen besloten daar niet te kopen!
ex monster S2R 800

Gebruikersavatar
Duclaasie
Berichten: 1718
Lid geworden op: 26 mei 2011 18:29
Locatie: Willemsoord

Re: Slechte ervaring Jager motoren Hoogeveen!

Ongelezen bericht door Duclaasie »

Zijn vooral goed in gladde praatjes, maar als je weet waar je het over hebt en goed onderzoekt kun je er soms vast een leuke deal maken.
Proud to be Loud

Gebruikersavatar
hawa ncr
donateur
donateur
Berichten: 1093
Lid geworden op: 12 sep 2006 22:34
Locatie: Koekange

Re: Slechte ervaring Jager motoren Hoogeveen!

Ongelezen bericht door hawa ncr »

Heb zelf enkele weken geleden een uitzonderlijke mooie paso 906 gekocht met een zijspan kenteken voor een bijzonder goede deal. (mede doordat er erg kostbare zaken op zaten waarvan ze blijkbaar geen weet hadden) Laten dit nu ook nog zaken zijn die ik niet nodig heb ivm terugbouwen zijspan waardoor de paso bijna gratis wordt...Nee , ik heb dus zeker geen slechte ervaring met ze... o ja er zat oa een Marzzochi m1r vork in uit de eerste serie 851 kenners weten wat deze waard is en wat een paso kost..
Ducati 900sl 1992
Ducati 1000ds supertwin circuitracer

Gebruikersavatar
randy87
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 mei 2016 14:50

Re: Slechte ervaring Jager motoren Hoogeveen!

Ongelezen bericht door randy87 »

Ik heb mijn 1098s daar ook gekocht. Ze zijn inderdaad van de gladde praatjes en je moet goed opletten wat je afspreekt en dit ook navolgen. Uiteindelijk na wat bellen toch de beloofde onderhoudshistorie erbij gekregen. Later bleek toch dat de radiateur lek was linksboven (komt vaker voor bij deze modellen). Ze boden aan om de motor te komen halen, maar ik heb hem zelf gebracht (woon in limburg en duurde me anders te lang). Communicatie is slecht, maar uiteindelijk was de motor toch binnen enkele weken klaar, midden in het hoogseizoen. Ik denk dat ik hem volgend seizoen toch maar naar biggelaar breng voor een hele grote beurt, dan weet je in ieder geval wel zeker dat het goed is. Uiteindelijk toch een hele goed deal gemaakt
1098S

Plaats reactie